“Lurt”
Anmeldelse av Louise Restaurant & Bar

Louise Restaurant & Bar
God for: Romantisk, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Lunsj, Privat middag, Reservasjoner
Beskrivelse: Louise Restaurant & Bar har lange tradisjoner på Aker Brygge og etter en større renovering i 2013 har vi nå fornyet oss både på interiør og på mat. Menyen har fått et nytt fokus, med norske råvarer og inspirasjon fra verdens kjøkken. Restauranten har et unikt interiør, med over 1000 gjenstander fra sjø, havn, brygge og skipsverft. Våren 2013 reåpnet vi etter ombygging og oppussing, og nå håper vi dere liker det vi har gjort. Louise har lange tradisjoner her på Aker Brygge, og vi ser frem til fortsettelsen i årene fremover. Hvert år rundt påsketider åpner vår uteservering, hvor du kan nyte maten med flott fjordutsikt. I vinterhalvåret, fra medio oktober til ut mars, holder vi søndagsstengt.
Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Vi var på Luis denne uken. Jeg bestilte piggvar med løyrogn.
Svindel, vi spiser en kilo i året med Kalix løyrom. Det vi fikk til var IKKE løyrom . Det var rogn fra en billig fisk. Fisken jeg fikk jeg var en liten bit. Dette kan man ikke kalle middag.

Var andre plasser i Oslo fikk middag på størrelsen med middag .

Nå bør de skrive hvor mye fisk som inngår: 25, 50 eller 75 gram

Det hadde ikke gjort noe om man hadde skrellet aspargisen noe som er vanlig, ikke at kunden skal sitte å sitte å slite med et seigt skall.

1  Takk, ivartina

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Vi var på utdrikningslag og satt på bord oppe og koste oss. Vi har ikke vært noe annet sted. Plutselig kaster en av vaktene hun som er bride to be ut. Syntes dette var så smålig. Klokken hadde ikke blitt 23 engang. Vi satt rolig på et bord oppe. Anbefale ikke dette stedet hvis du vil ha det hyggelig med venner. Har aldri opplevd så smålig uhyggelig sted.
Anbefaler ikke.

Takk, therese_336
Anmeldt 14. august 2021

Feirer 30-årsdag her i dag. Litt utover kvelden bestilte en av gjestene en drink. Senere gikk det 1,5 time og ingen drink kom. Vedkommende som bestilte drinken fortalte en servitør om feilen når han kom lg serverte en annen drink, hvorav han svarte «du burde jo gitt beskjed litt tidligere, 1,5 timer er vel litt lenge å vente eller?». Noe som er 1/10 kundeservice. Venninnen til hun som bestilte Svarte da «åja er det hennes feil som kunde altså??». Noe som resulterte i og bli kastet ut…

SNX aldri. Elendig service

Takk, Andreasen95
Anmeldt 12. august 2021

Veldig bra mat og kjempe service fra Alice.
Kommer tilbake her for mer nytelse.
Det behøver ikke å bli så dyrt heller

Takk, andersbG421DE
Anmeldt 6. august 2021

Superfornøyd med servicen fra Emil som hadde sin siste dag :)
Meget nøgd med blåskjell og fiskesuppe!

Takk, KristofferA136

Reisende som så på Louise Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i Louise Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!