“Lenge siden sist!”
Anmeldelse av Louise Restaurant & Bar

Louise Restaurant & Bar
God for: Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken, Romantisk, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Middag, Privat middag, Reservasjoner
Beskrivelse: Louise Restaurant & Bar har lange tradisjoner på Aker Brygge og etter en større renovering i 2013 har vi nå fornyet oss både på interiør og på mat. Menyen har fått et nytt fokus, med norske råvarer og inspirasjon fra verdens kjøkken. Restauranten har et unikt interiør, med over 1000 gjenstander fra sjø, havn, brygge og skipsverft. Våren 2013 reåpnet vi etter ombygging og oppussing, og nå håper vi dere liker det vi har gjort. Louise har lange tradisjoner her på Aker Brygge, og vi ser frem til fortsettelsen i årene fremover. Hvert år rundt påsketider åpner vår uteservering, hvor du kan nyte maten med flott fjordutsikt. I vinterhalvåret, fra medio oktober til ut mars, holder vi søndagsstengt.
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Årets samling av X-files ble gjennomført i Oslo. Etter besøk på Roseslottet ble det samling på Aker Brygge og Rest. Louise etter tidligere å ha bestilt bord.
Forventningene var høye, men bordbestilling så tidlig som 18:00 synes helt unødvendig.
Vennlig velkomst, raskt til bordet og bestilling av drikke, mat uten problem.
Vi var totalt 6 stk. og det ble bestilt en variasjon fra burger, via Dorado og til min Piggvar.
Jeg ble ikke overbevist av miksen sammen med fisken min, litt lite utfordring for ganen, eller sagt «kjedelig».
Priser på Kr 375,- og 330,- for fisken er helt greit.
En Riesling Weingut fra Georg Mosba var midt i blinken også til helgrillet Dorado.
Svele med jordbær var helt greit, og en god kanne med presskaffe.
Blir nok en god stund til neste gang

Dato for besøk: september 2021
Takk, SveBra

Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Booket bord til 20 personer ifbm. et arrangement. Da vi ankom ble flere personer nektet adgang uten noen grunn. Kommer nok aldri tilbake hit igjen, til tross for gode opplevelser tidligere.

Takk, Jonas R
Anmeldt 25. august 2021

Servitøren vår Marius var så hyggelig og imøtekommende og gjorde denne middagen 10/10. Maten var også helt super!

Takk, Y4653PLtaniaf
Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Vi var på Luis denne uken. Jeg bestilte piggvar med løyrogn.
Svindel, vi spiser en kilo i året med Kalix løyrom. Det vi fikk til var IKKE løyrom . Det var rogn fra en billig fisk. Fisken jeg fikk jeg var en liten bit. Dette kan man ikke kalle middag.

Var andre plasser i Oslo fikk middag på størrelsen med middag .

Nå bør de skrive hvor mye fisk som inngår: 25, 50 eller 75 gram

Det hadde ikke gjort noe om man hadde skrellet aspargisen noe som er vanlig, ikke at kunden skal sitte å sitte å slite med et seigt skall.

1  Takk, ivartina
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Vi var på utdrikningslag og satt på bord oppe og koste oss. Vi har ikke vært noe annet sted. Plutselig kaster en av vaktene hun som er bride to be ut. Syntes dette var så smålig. Klokken hadde ikke blitt 23 engang. Vi satt rolig på et bord oppe. Anbefale ikke dette stedet hvis du vil ha det hyggelig med venner. Har aldri opplevd så smålig uhyggelig sted.
Anbefaler ikke.

Takk, therese_336

Reisende som så på Louise Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i Louise Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!