“Kommer igjen!”

Kjøkken: Italiensk
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 28. januar 2019 via mobile enheter

Kjempekoslig atmosfære og så hyggelige ansatte! Maten var over all forventing - hit skal jeg tilbake✨

1  Takk, noramaria1805

Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Spiste her for 10 år siden første gang, og nå er vi tilbake i byen og da passer det seg med Italiensk.
Har jazza opp prisen på pizza litt, men det hentes inn med atmosfæren og smak.
Møtes med ett smil i døren og det er alltid trivelig. Vi spiste litt forskjellig, alle var godt fornøyd. Jazz, vin, god mat og bra personal gjør at jeg/vi kommer tilbake!

1  Takk, mjce1
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Skulle være en avslappende og hyggelig kveld med italiensk mat. Med en servitør på jobb, tok det lang tid før vi fikk meny og bestilt mat og drikke. Servitøren hadde glemt hva som ble bestilt og måtte komme tilbake for å spørre. Servitøren hadde også glemt at vi hadde bestilt vin. Pizzaen som ble bestilt var gjennomsnittlig - stod ikke i stil med prisen på 218 kr. To pizza og en flaske med vin til 1100 kr. er i overkant i forhold til opplevelsen. La Såda har mye å gå på for å løfte kundeopplevelsen.

Takk, Vacation597979
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Dette var Oslos beste og koseligste lille pizzeria med autentisk klassisk pizza.

Nå er menyen hovedsakelig vegetarisk (8 av 13 pizzaer er vegetar) og pizzaene dekker ikke lenger hele tallerkenen.

Vinutvalget er veldig begrenset uten vinkart, og når servitøren ikke kjenner vinene og blir tvunget til å presentere disse muntlig blir det vanskelig.

Får følelsen av at de nye eierne er mer opptatt av å lage et "politisk korrekt" sted, enn å skape hygge og kos.

"Kvinner for kvinner AS" - Hva er greia med det?

Kommer ikke tilbake, synd. Stedet var en bastion i byen og har besøkt stedet siden 90 tallet.

Takk, Martin M
Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

I forbindelse med en familiesammenkomst valgte vi å spise ved dette stedet, etter anbefaling.
Stedet ligger i en rolig sidegate og alt ligger til rette for en noe unik middag. Stedet er lite og intimt.
Vi ble plassert på et bord med høye stoler til tross for at vi hadde med eldre mennesker, med begrunnelse i at det var det eneste ledig, dette til tross for at vi var de eneste i restaurant når vi kom til vi dro.

Menyen bestod av pizza med noen spennende vrier. Ganske stive priser, men la gå tenkte vi. Men da maten kom på bordet var skuffelsen dessverre der igjen. Hvor var det som skulle oppå deigen? Det var nesten ingen parmaskinke på parmapizzaen, og det smakte rett og slett tørt. Da kan man ikke betale nesten 200kr per porsjonspizza.
Det var også flere ting som gjør at karakteren blir lav.
- Vi ble sittende oppå baren, der personalet sto å skravla.
- Vi måtte sitte å se på at kokken spiste på kjøkkenet, for det var jo ingen andre kunder der.

Nei, sorry! Stort potensiale som lander med er magaplask!

Dato for besøk: august 2018
Takk, j_rgenf805

Reisende som så på La Sada, så også på

Har du vært i La Sada? Del dine erfaringer!