“Veldig god mat og hyggelig atmosfære”
Anmeldelse av Lucky Bird

Lucky Bird
Kjøkken: Amerikansk
Anmeldt 31. august 2019 via mobile enheter

God service.
Rimelig pris.
Hyggelig betjening og fin atmosfære.
Anbefaler å prøve Chicken and Waffles :)

Takk, marcusbD9791JJ

Anmeldt 31. august 2019 via mobile enheter

For en enkel lunsj hvor vi valgte mellom diverse småretter som vi delte. Anbefaler også rosévinen, god vin til ok pris. Godt utvalg på øl.

Takk, 53wencheh
Anmeldt 5. august 2019 via mobile enheter

Spiste spear ribs med søtpotetfries. Veldig smakfullt og mørt. Veldig hyggelig betjening som fulgte godt opp underveis.

Takk, MogH
Anmeldt 5. august 2019 via mobile enheter

Vi spiste spareribs, salat og masse tilbehør. Alt smakte helt supert. God service Normalt prisnivå

Takk, nf1012
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Er du glad i kylling er dette stedet! Fikk kyllingvinger til forrett, spicy. Meget gode! Til hovedrett var det fried chicken med corn bread, coleslaw og corn stew. Veldig godt og tilbehøret var fantastisk! Ungene ble vel ivaretatt med barnemeny og tegnesaker. Her er det flere retter som skal prøves ut ved neste Oslo-besøk.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, HansAndreS

Reisende som så på Lucky Bird, så også på

Har du vært i Lucky Bird? Del dine erfaringer!