“Meget bra”
Anmeldelse av Lucky Bird

Lucky Bird
Kjøkken: Amerikansk
Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Gikk innom på impuls. Trivelig atmosfære og fint interiør med gjenbruk av gamle materialer. Bestilte Charing meny for to personer. Meget god mat med kylling, ribs, fries, coleslaw og mye annet digg. Mye mat for to personer. Rask servering og uproblematisk besøk. Anbefales

Takk, 706kyrrea

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Elendig service. Min datter kunne ikke spise den feilkrydrede maten. Alt for sterk. Ga beskjed men de bare overhørte oss. Aldri mer

Takk, Flyer04979619678
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Anbefales ikke. Dette ble både dyrt og dårlig. Uoppmerksom servitør som ville ta bestilling to ganger. Lang ventetid på mat, og når maten kom på bordet var mat uspiselig med blant annet rå bacon. I tillegg klarte han som skulle «lære gjestene en lekse» å oppføre seg som en tosk. Istedet for å rydde opp fornærmet han oss og gjorde seg fortjent til terningkast 1 på Tripadvisor. Det var selvfølgelig vår feil at maten ikke var ferdig. Pinlig opptreden.

Takk, FarAway44064502902
Anmeldt 27. juni 2021

Ble bokstavelig talt mett av bedriten servitør med dårlig holdning, manglet også mat og tilbehør. Og når vi klagde så sa dem at det vi hadde fått stemte. Skal aldri tilbake hit. Greit å gi servitørene ordentlig opplæring på folkeskikk.

Takk, anhoangn
Anmeldt 28. mai 2021 via mobile enheter

Jeg har vært på Lucky Bird flere ganger, både alene og med familie. Pga corona-tiltak måtte det dessverre bli som take-away denne gang.
Dessverre fordi lokalet er veldig kult som imiterer en amerikansk diner,musikken er bra og servicen kjempebra.
Siden jeg var alene, gikk jeg for en combo for en, 2 stykker kylling, søtpotetfries og hillbilly slaw.
Vel verdt det!

Søtpotetfriesen er blandt de beste i byen, og kyllingen var, som alltid, fantastisk god (særlig med smokey pineapple-sausen!). Hillbilly slaw ble litt for mye fett og spesiell smak for meg. Porsjonen var kjempediger, da. Men jeg ville heller hatt mer fries og mindre slaw.

2 stykker kylling var mer enn nok til å bli god og mett, men det var for godt til å la noe bli igjen. :-)

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Slsta1976

Reisende som så på Lucky Bird, så også på

Har du vært i Lucky Bird? Del dine erfaringer!