“Frekk og høylydt servitør. ”
Anmeldelse av Lucky Bird

Lucky Bird
Kjøkken: Amerikansk
Anmeldt 31. august 2021 via mobile enheter

2 vennepar på flott tur i sola langs akerselva.
Super stemning. Innom mathallen hvor vi trodde man kunne handle og sitte hvorsomhelst.
Bestilte en spennende smak på Budapest, og gikk videre for å finne lunch-sted.
Endte på Lucky Bitd hvor vi startet med 4 corona.
Så kom en eske fra Budapest, som vi trodde vi kunne ta til ølen.
At vi ikke kan det, er greit. At voksne folk blir snakket til på den måten, er ikke greit.
Frekkere servitør har jeg aldri opplevd.
Betalte og gikk.
Ble lunch på Østbanehallen istedet.

Takk, 698bj_rnt

Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Gikk innom på impuls. Trivelig atmosfære og fint interiør med gjenbruk av gamle materialer. Bestilte Charing meny for to personer. Meget god mat med kylling, ribs, fries, coleslaw og mye annet digg. Mye mat for to personer. Rask servering og uproblematisk besøk. Anbefales

Takk, 706kyrrea
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Elendig service. Min datter kunne ikke spise den feilkrydrede maten. Alt for sterk. Ga beskjed men de bare overhørte oss. Aldri mer

Takk, Flyer04979619678
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Anbefales ikke. Dette ble både dyrt og dårlig. Uoppmerksom servitør som ville ta bestilling to ganger. Lang ventetid på mat, og når maten kom på bordet var mat uspiselig med blant annet rå bacon. I tillegg klarte han som skulle «lære gjestene en lekse» å oppføre seg som en tosk. Istedet for å rydde opp fornærmet han oss og gjorde seg fortjent til terningkast 1 på Tripadvisor. Det var selvfølgelig vår feil at maten ikke var ferdig. Pinlig opptreden.

Takk, FarAway44064502902
Anmeldt 27. juni 2021

Ble bokstavelig talt mett av bedriten servitør med dårlig holdning, manglet også mat og tilbehør. Og når vi klagde så sa dem at det vi hadde fått stemte. Skal aldri tilbake hit. Greit å gi servitørene ordentlig opplæring på folkeskikk.

Takk, anhoangn

Reisende som så på Lucky Bird, så også på

Har du vært i Lucky Bird? Del dine erfaringer!