“God Indisk!”

Kjøkken: Indisk
God for: Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Restauranten ligger i et hyggelig kjellerlokale holdt i varme farger og har fiskeretter som spesialitet. Hovedrettene representerer noe av det ypperste det indiske kjøkken har å by på. Harmoniske, men spennende kryddersammensetninger ifølge med typisk indisk tilbehør utgjør et velkomponert måltid. Stort utvalg av hovedretter med basis i tandoori og byriani. Egen meny for vegetarianere. Bar. Takeaway. Kjøkkenet stenger kl. 22.30.
Anmeldt 18. september 2021 via mobile enheter

Vi har vært her før, og da, som nå…!
Svært god mat, servert raskt og effektivt. Behagelig atmosfære, helt greie priser.
Har du lyst på Indisk, er dette et godt valg.

Dato for besøk: september 2021
Takk, OdBjB

Anmeldt 20. juli 2021

Utrolig god Rogan Josh og chicken Korma. Store posjoner så du blir god og mett. Trivelig servitør og kokk. Nan-brødene er helt suverene. Takk for maten :-)

1  Takk, Roy A
Anmeldt 18. oktober 2020 via mobile enheter

Veldig god mat, hyggelig service! Dro innom her ved en tilfeldighet da mine foreldre og jeg var ute og gikk i byen. Hyggelig lokale og god service, maten var upåklagelig. Anbefales!

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, MissvacayMiriam
Anmeldt 28. august 2020 via mobile enheter

Helt nydelig mat og service anbefales på det sterkeste, lokalt og sentralt. Hyggelig atmosfære. Ty

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 299theresek
Anmeldt 26. juni 2020

Vi hadde ikke bestilt bord og måtte vente 1/2 time i den smale og trange baren.
Når det ble ledig bord fikk vi bord på vindusveggen,og å sitte med ryggen til veggen var kaldt, på med jakke. Men når maten kom ble vi veldig fornøyd. Malai Chicken til kr 249, King Prawn Pakora kr 110 og Aloo Goobi Masala kr 210. Nydelig mat.Hvitvin pr glass kr 96. Restauranten har adresse i Universitetsgata et steinkast fra Karl Johansgate.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, 116vivif

Reisende som så på The Great India, så også på

Har du vært i The Great India? Del dine erfaringer!