“Favoritt i nærområdet ❤️”
Anmeldelse av The Great India

The Great India
Kjøkken: Indisk
God for: Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Restauranten ligger i et hyggelig kjellerlokale holdt i varme farger og har fiskeretter som spesialitet. Hovedrettene representerer noe av det ypperste det indiske kjøkken har å by på. Harmoniske, men spennende kryddersammensetninger ifølge med typisk indisk tilbehør utgjør et velkomponert måltid. Stort utvalg av hovedretter med basis i tandoori og byriani. Egen meny for vegetarianere. Bar. Takeaway. Kjøkkenet stenger kl. 22.30.
Anmeldt 18. september 2021 via mobile enheter

Denne lille koselige restauranten kommer vi stadig tilbake til! Hyggelig, intim liten plass, utrolig hyggelig personale, og maten har vært helt super hver eneste gang! Rause porsjoner til noen få ekstra kroner mer enn gjennomsnittet - SÅ verdt hver eneste krone - sjekk ut!!

Dato for besøk: september 2021
Takk, Marita F

Anmeldt 18. september 2021 via mobile enheter

Vi har vært her før, og da, som nå…!
Svært god mat, servert raskt og effektivt. Behagelig atmosfære, helt greie priser.
Har du lyst på Indisk, er dette et godt valg.

Dato for besøk: september 2021
Takk, OdBjB
Anmeldt 20. juli 2021

Utrolig god Rogan Josh og chicken Korma. Store posjoner så du blir god og mett. Trivelig servitør og kokk. Nan-brødene er helt suverene. Takk for maten :-)

1  Takk, Roy A
Anmeldt 18. oktober 2020 via mobile enheter

Veldig god mat, hyggelig service! Dro innom her ved en tilfeldighet da mine foreldre og jeg var ute og gikk i byen. Hyggelig lokale og god service, maten var upåklagelig. Anbefales!

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, MissvacayMiriam
Anmeldt 28. august 2020 via mobile enheter

Helt nydelig mat og service anbefales på det sterkeste, lokalt og sentralt. Hyggelig atmosfære. Ty

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 299theresek

Reisende som så på The Great India, så også på

Har du vært i The Great India? Del dine erfaringer!