“Rekesmørbrød”

Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
God for: Store grupper, Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Ekebergrestauranten er en restaurant i Ekebergåsen, den ligger godt synlig over Bjørvika, Sørenga, vannspeilet og Middelalderparken. Restauranten har panoramautsikt over Oslofjorden, og mange av øyene, operaen, Oslo by, og mot Holmenkollen. Selve bygget består av flere spisesteder, slik at enhver kan finne et rom de kan trives i. Huset har en bar/lounge, konferanse- og møteromsfasiliteter, selskaps- og bryllupslokaler, og en praktfull fine dining veranda i andre etasje. Visjonen til Ekebergrestauranten er tilgjengelighet og kvalitet i alle ledd, og målet er å tilføre maten og lokalene «det lille ekstra».
Anmeldt 12. desember 2018

Har spist rekesmørbrød hos dere ved et par anledninger tidligere, og det har vært nydelig. I dag hadde jeg invitert en kollega til lunsj. Jeg bestilte rekesmørbrød og så fram til et godt måltid, men for en nedtur! Reker fra lake, en majoneslignende sak som smakte som sennepssaus kort sagt ikke godt. Jeg ville ikke nevne noe der og da. for ikke å ødelegge kollegaens måltid. Hun spiste en salat som hun sa var ok.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, Alf P

Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Vi har vart i forbindelse med jobb. Julemenyen var ikke noe spesiell, heller ikke maten man får servert. Enten for lite smak eller for mye smaker i en matrett. Ikke verd prisen. Kjedelig mat rett og slett.

2  Takk, joannaj2015
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Nydelig femretters julemeny med rødvin. Utsikten er jo verdt besøket i seg selv, og maten var fantastisk og servicen helt topp. Eneste negative for min del var at hjorteretten smakte litt lite og rosenkålen var nesten rå. Desserten hadde mange spennende smaker, men ble litt for heftig. Ellers tipp topp!

Takk, 256barney
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Flott utsikt. Ble godt mottatt, 5 retters helt nydelig meny med tilhørende vlnpakke. Super service av mannlig kelner. Et vellykket besøk.

Takk, carlth0rer
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Maten er god uten at det tar helt av, men i kombinasjon med utsikten ut over byen og fjorden blir det bra.

Takk, Oivind_oivind

Reisende som så på Ekebergrestauranten, så også på

Har du vært i Ekebergrestauranten? Del dine erfaringer!