“Dårlig😌”

Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
God for: Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Store grupper, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Ekebergrestauranten er en restaurant i Ekebergåsen, den ligger godt synlig over Bjørvika, Sørenga, vannspeilet og Middelalderparken. Restauranten har panoramautsikt over Oslofjorden, og mange av øyene, operaen, Oslo by, og mot Holmenkollen. Selve bygget består av flere spisesteder, slik at enhver kan finne et rom de kan trives i. Huset har en bar/lounge, konferanse- og møteromsfasiliteter, selskaps- og bryllupslokaler, og en praktfull fine dining veranda i andre etasje. Visjonen til Ekebergrestauranten er tilgjengelighet og kvalitet i alle ledd, og målet er å tilføre maten og lokalene «det lille ekstra».
Anmeldt 31. august 2021 via mobile enheter

Vi var på besøk hos dere 30.8. Maten var en 3 i terning kast.
Servitør som ikke presenterte meny.
Full belysning i salen vi spiste, slik at vi fikk en følelse av å være i en kantine. Synd å oppleve slikt på en ærverdig og flott restaurant .

1  Takk, 139beritn

Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse. Har alltid hatt lyst å besøke denne restauranten. Kom dit i strålende sol, koste oss med nydelig mat og drikke. God service så dette skal gjentas

1  Takk, EvaB32
Anmeldt 16. august 2021

Maten vi bestilte til lunch var lite velsmakende og så ikke bra ut. Kelneren var hyggelig og atmosfæren i lokalet var hyggelig. Vi bestilte 3 forskjellige retter, hvorav pølser m frittes. Det var dessverre det mest spiselige. Vi kan dessverre ikke anbefale stedet.

1  Takk, 638mettee
Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Pulled pork burgeren som ble servert på uterestauranten kan bare beskrives som en katastrofe. Vassen, smakløs og nesten som suppe, mye majones gjorde det hele til et estetisk dårlig syn. Til og med baconbiten var slapp og nesten ikke stekt. På toppen av det hele var maten heller ikke varm. Fire venninner som satt igjen med akkurat samme opplevelsen.

1  Takk, audf2017
Anmeldt 8. august 2021

Omgivelsene er så bra at man ønsker virkelig at opplevelsen inne i restauranten skal matche magien på utsiden. Til tross for svært hyggelig betjening ble dette en mindre bra opplevelse. Ettersom bordet ikke var klart ble vi henvist til venteområdet. Uproblematisk i utgangspunktet, men her var bordene fortsatt fulle etter tidligere gjester. Til tross for at flere av betjeningen passerte var det ingen som tok initiativ til å rydde. I restauranten fikk vi en meget hyggelig servitør som presenterte menyen for oss. Her sto beklageligvis ikke kvaliteten på maten i stil med presentasjonen. Kveita var tørr og smakssammensettingene var gjennomgående ikke spesielt heldige på noen av rettene. Jeg tok meg i å undre over kompetansen på kjøkkenet. Jeg håper det tas en god gjennomgang av menyen og at dette rettes opp, for Ekebergrestauranten fortjener et bedre innhold enn dette.

Takk, borisbX381UJ

Reisende som så på Ekebergrestauranten, så også på

Har du vært i Ekebergrestauranten? Del dine erfaringer!