“Totalt sett, bra…”

Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
God for: Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Store grupper, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Ekebergrestauranten er en restaurant i Ekebergåsen, den ligger godt synlig over Bjørvika, Sørenga, vannspeilet og Middelalderparken. Restauranten har panoramautsikt over Oslofjorden, og mange av øyene, operaen, Oslo by, og mot Holmenkollen. Selve bygget består av flere spisesteder, slik at enhver kan finne et rom de kan trives i. Huset har en bar/lounge, konferanse- og møteromsfasiliteter, selskaps- og bryllupslokaler, og en praktfull fine dining veranda i andre etasje. Visjonen til Ekebergrestauranten er tilgjengelighet og kvalitet i alle ledd, og målet er å tilføre maten og lokalene «det lille ekstra».
Anmeldt 2. september 2021 via mobile enheter

Gledet oss til og besøke denne restauranten. Hadde store forventninger. Ved ankomst ble vi svært skuffet. Tok ca 30 minutter fra vi ankom, til vi fikk anvist vårt bord. Fordrink fra baren var en katastrofe. Tok vinter ig vår. Uansett, alt tok seg opp. En hyggelig servitør reddet kvelden vår. Fulgte oss godt opp, gode anbefalinger av viner. Vi hadde Skagen røre til forrett, kveite og ørret til hovedrett, og oster fra Kongsgården til dessert. Totalt sett, bra opplevelse, men skjerp dere ved ankomst av nye gjester. Langt under pari.

Dato for besøk: september 2021
Takk, C5326VUthomasl

Anmeldt 31. august 2021 via mobile enheter

Vi var på besøk hos dere 30.8. Maten var en 3 i terning kast.
Servitør som ikke presenterte meny.
Full belysning i salen vi spiste, slik at vi fikk en følelse av å være i en kantine. Synd å oppleve slikt på en ærverdig og flott restaurant .

1  Takk, 139beritn
Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse. Har alltid hatt lyst å besøke denne restauranten. Kom dit i strålende sol, koste oss med nydelig mat og drikke. God service så dette skal gjentas

1  Takk, EvaB32
Anmeldt 16. august 2021

Maten vi bestilte til lunch var lite velsmakende og så ikke bra ut. Kelneren var hyggelig og atmosfæren i lokalet var hyggelig. Vi bestilte 3 forskjellige retter, hvorav pølser m frittes. Det var dessverre det mest spiselige. Vi kan dessverre ikke anbefale stedet.

1  Takk, 638mettee
Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Pulled pork burgeren som ble servert på uterestauranten kan bare beskrives som en katastrofe. Vassen, smakløs og nesten som suppe, mye majones gjorde det hele til et estetisk dårlig syn. Til og med baconbiten var slapp og nesten ikke stekt. På toppen av det hele var maten heller ikke varm. Fire venninner som satt igjen med akkurat samme opplevelsen.

1  Takk, audf2017

Reisende som så på Ekebergrestauranten, så også på

Har du vært i Ekebergrestauranten? Del dine erfaringer!