Vérité - STENGT

Anmeldt 7. mai 2018
KateP2680
Lillestrøm, Norge

Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Dette sted er en sort plett på det Norge land kart!
Ønsker du en svert UPROFESSONELLE opplevelse, er du adopterte så er det stedet for deg.

Vérieté i skulle vide bedre, i bør rytte opp, gjester der sovner, skal ha hjelp IKKE kastes på glatselle

Håber at i rytter opp, så jeg kan fjerne dette inlæg.

Ring meg gjerne når der er ryttet opp

En overrasket observatør

Dato for opplevelse: juli 2018
5  Takk, ChristianS4466
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

En travel (og vel støyende) vinbar på kveldstid som også kan besøkes på dagtid. Vi var alene i godværet og jaktet hvitvin. Den kom, heldigvis, og vinen var god, men det tok tid. Altfor lang tid - i forhold til prisen.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, magnen2018
Anmeldt 3. juni 2018

Hyggelig vinbar på Aker Brygge. Her serveres mye god vin, coctails og enkle gode matretter. Hyggelige omgivelser

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Arne-Inge
Anmeldt 7. mai 2018 via mobile enheter

Vi takker for supert opplegg lørdag 5. mai. Kenneth som bartender og læremester skjemte oss bort med herlige cocktailsEtter instruksjon fikk vi alle prøve oss i baren. Signatur cocktailen Pomme Verite ble vår favoritt og er verdt ett besøk. Tommel opp for cocktailkurs hos Vérité fra 10 fornøyde damer

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, KateP2680
Anmeldt 11. mars 2018

Hyggelig plass å slappe av på med et rikt utvalg av drinker. De hadde en tendens til å spille litt for høy musikk tidlig på kvelden med få folk. Helt greit utpå kvelden når stemningen løsner.

Dato for opplevelse: februar 2018
2  Takk, tunlid