“Indisk på sitt beste”
Anmeldelse av Jewel of India

Jewel of India
Kjøkken: Indisk
God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Familier med barn
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 13. april 2018 via mobile enheter

Et førstegangs impulsbesøk på Jewel of India ga mersmak. Hyggelig lokale og oppmerksomme servitører, som også uoppfordret ga vintips til maten. Og - ikke minst, maten var fint presentert og smakte fortreffelig. Hit kommer vi gjerne tilbake.

Takk, Vacation597979

Anmeldt 2. april 2018

Kom på MC og spørte om å få bord ute, og det fekk me. Servicen var topp og maten veldig bra. Kan absolutt tilrå denne restauranten.

Takk, Trehar
Anmeldt 1. april 2018 via mobile enheter

Vi ble godt mottatt her. Hyggelig og lun god stemning. Vi hadde 4 forskjellige retter og alle var meget gode. Fantastisk service og hyggelig personale. Det meste kan bestilles glutenfritt, også nan brødet.
Vi kommer tilbake hit.

Takk, Jolle69
Anmeldt 1. april 2018 via mobile enheter

Kjempe god mat,er bland de beste i Oslo på indisk.passer veldig bra som sted man tar med seg venner for en hyggelig middag.

Takk, 2303kris
Sharda S, Kundeansvarlig på Jewel of India, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. april 2018

Tusen takk

Anmeldt 31. mars 2018 via mobile enheter

Påskelørdag i Oslo er fantastisk og vi valgte indisk mat. Fantastisk hyggelig sted med den beste betjening og velsmakende mat. Kan anbefales på det sterkeste

Takk, Rune G

Tusen takk

Reisende som så på Jewel of India, så også på

Har du vært i Jewel of India? Del dine erfaringer!