“En av Oslos beste indiske ”

Jewel of India Restaurant
Kjøkken: Indisk
God for: Romantisk, Familier med barn, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Rikholdig meny - gode råvarer vel tilberedt og gode ulike smaker på de ulike regionale sausene. Dette er indisk på sitt beste, ikke bare på navnene på rettene... Ikke billigst i byen, men verdt det for store fine lokaler med gode bord til store grupper, rolig og trivelig og godt bemannet med hyggelige og oppmerksomme folk! Selv på en svært travel lørdag. Og altså: godt tilberedt mat - viktigst av alt.

Takk, 899daga

Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg spiste middag med mine kollegaer på denne indiske restauranten. Koselig, rolig atmosfære og veldig hyggelige ansatte.
Vi bestilte forskjellige retter og alt smakte nydelig! Kommer garantert tilbake!

Takk, kselboskar
Sharda S, Kundeansvarlig på Jewel of India Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2018

Tusen takk. Velkommen igjen.

Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

En hyggelig og blid stemme på telefonen tok i mot bestillingen og ønsket oss velkommen Det å føle seg velkommen gjør godt❤️I døren ble vi også møtt og tatt i mot på en god måte.
De som serverte var hyggelig og gjorde alt for at vi skulle trives og ha det hyggelig.
Både forretten og hovedretten smakte fantastisk godt og her merket du at du spiste indisk
En hjertevarm plass med fantastisk god mat.
Hvis jeg skulle pirke på noe, synes jeg at de kunne ha hjerte for barna og foreldrene som spiser. kr 145 for barn er rett og slett for mye, synes jeg da.
Jeg har spist mye indisk mat i Oslo.
Denne er best
Wenche

2  Takk, Settnes
Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

God indisk mat, store porsjoner. Rask servering. Pluss for gluten fri tilpasning til mange av rettene. Har to varianter av glutenfrie nanbrød som er veldig gode. Kommer gjerne hit igjen.

1  Takk, maritg30
Sharda S, Kundeansvarlig på Jewel of India Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. september 2018

Takk Marit. Velkommen igjen

Anmeldt 9. september 2018

Vi måtte innom denne inderen på Frogner. Fortsatt et herlig måltid å få her. Vi fikk raskt plass og ble godt fulgt opp av servitørene. Mat og drikke var som vanlig alle tiders. Husk å sjekke ut styrken på maten. Vindalo kan bli for "hot" for norske ganer og smaksløker.. Men noen liker det. Husk en mango lassi ved siden av. Det gjør susen.

Takk, Svein G

Reisende som så på Jewel of India Restaurant, så også på

Har du vært i Jewel of India Restaurant? Del dine erfaringer!