“Rett og slett fantastisk!”

Jewel of India Restaurant
Kjøkken: Indisk
God for: Spesielle anledninger, Romantisk, Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 29. desember 2018

Var to ganger innom i desember, og jøje meg, dette er helt nydelig indisk mat. Et lite kvarter å gå fra Nationalteateret og et par min å gå fra Solli plass. Rask servering, perfekt nan og alt jeg har spist der har vært fantastisk godt. Koselige lokaler i en kjeller og veldig hyggelige servitører.

1  Takk, jeRudi

Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening helt uten å være påtrengende bidro til en bra start. At bordet ble dekket med papadam og tilbehør mens menyen ble studert og regningen servert med anisfrø og jeera var et flott pluss. Menyen er variert og styrken bra, medium+ var mer enn sterkt nok for meg. Min tandoori fisk og partnerens osterett falt i god smak. Toalettene var også pene og rene. Vi kommer garantert tilbake.

2  Takk, MissSiHa
Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord i forkant. Fikk et hyggelig bord for fire i lokaler som gir en indisk følelse (uten at jeg har vært i India og har referanser). Kelneren foreslå å sette sammen ned forrett bestående av fire ulike retter, det var et meget godt forslag. Det samme gjorde de for hovedretten, men da kom ikke alt på en tallerken, slik vi fikk forretten. Vi fikk anbefalt en cider som passet veldig godt til maten.
Hyggelig betjening!

Takk, WikeM
Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Jeg elsker indisk mat! I løpet av de siste 10 årene har jeg besøkt mange indiske restauranter i Europa. Ingen restaurant er i nærheten av Jewel of India. Jeg har sikkert vært på Jewel 25-30 ganger, og det positive er at det smaker det samme i dag, som for fem eller ti år siden. Strålende service og fantastisk mat, hver eneste gang. I tillegg har både min kone og mine to barn Jewel som sin favorittrestaurant. Det eneste negative er at de er litt dyre, men en gang i blant er det verdt det. Anbefales på det sterkeste!!!

Takk, 632stign
Anmeldt 21. november 2018 via mobile enheter

Vi bestilte fisk tikka og chicken tikka, hhv madrass og medium. Ingen var i nærheten av styrke. Ingen grønnsaker. Minus for det og ikke glutenfritt øl.pluss for glutenfri mat. Men dyrt

2  Takk, heidichristine0

Reisende som så på Jewel of India Restaurant, så også på

Har du vært i Jewel of India Restaurant? Del dine erfaringer!