“Veldig fornøyd!”

Jewel of India Restaurant
Kjøkken: Indisk
God for: Familier med barn, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 6. februar 2019

Nydelig mat, hyggelig personale og god service i forbindelse med feiringen av eldstemanns 18-årsdag.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Vacationer228811

Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Maten var god men tydelig at det var om å gjøre å få inn så mange gjester som mulig - hele kvelden. Vi booket bord til kl 18 og ble flyttet over til ett nytt bord før vi fikk dessert etter knapt en time. Vi ble tilbudt gratis dessert men det hjelper lite når vi fikk beskjed om å forlate også dette bordet (og restauranten) når desserten var fortært . Noe fortumlet sto vi på gaten utenfor restauranten kl 19.20 og synes igrunn at dette var ganske så pinlig - for restauranten...

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, Marianne S
Anmeldt 21. januar 2019

Helt klart en av Oslos beste indiske restauranter. Servicen er ypperlig da det jobber svært mange servitører her. Interiøret er OK, og det er nesten alltid mange folk her. Reserver på forhånd.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, triptripe
Anmeldt 3. januar 2019 via mobile enheter

5 studenter som dro for å spise. Virkelig byens beste restaurant for indisk mat! God beliggenhet ved Solli og relativt god pris.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, LordMarius94
Anmeldt 1. januar 2019

Når maten er servert så blir du som gjest «glemt» - du må selv gå bort til baren for å bestille mer mat. Bestilte flere retter da vi var fem personer og fikk gjennom tre små kjøttbiter hver (hver rett innholdet det). Dessert - for 99 kroner for en spiseskje med gulrotkake og klager du på maten så ler de bare og sier sorry minst 10 gnager men rette opp maten det ønsker det ikke - stå over det finnes mange andre gode restauranter med bedre matkvalitet og ikke minst pris.

Takk, NilsOslo12

Reisende som så på Jewel of India Restaurant, så også på

Har du vært i Jewel of India Restaurant? Del dine erfaringer!