“Nydelig mat og service”

Jewel of India Restaurant
Kjøkken: Indisk
God for: Romantisk, Familier med barn, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 13. juli 2020

Andre sommeren vi er her, og anbefaler stedet virkelig! Nydelig indisk mat, i tillegg til mange servitører som alle oppriktig ønsker å gi deg en god opplevelse. Vi kommer tilbake neste gang vi er i Oslo!

1  Takk, 413liliant

Anmeldt 30. juni 2020

Byens beste restaurant om du ønsker en nydelig tradisjonelt indisk måltid. Godt utvalg i retter og tilbehør, samt upåklagelig service. Deler av restauranten har i overkant dårlig akustikk og kan derfor oppleves bråkete.

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, 857madsn
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Kjempe god mat. God service. Hyggelige servitører. Beste indisk restaurant vi har vært på. Ligger i rolig strøk. Romantisk sted for par.

Takk, 566vidark
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Nydelig restaurant med den beste servicen og helt fantastisk god mat ligger flott til på Frogner i Oslo

Takk, anitakF8802NQ
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Kundeservice og maten står til toppkarakter. Helt fantastisk. Anbefales . Forett og middag var helt nydelig

Takk, 214eirikh

Reisende som så på Jewel of India Restaurant, så også på

Har du vært i Jewel of India Restaurant? Del dine erfaringer!