“Topp!”

Jewel of India Restaurant
Kjøkken: Indisk
God for: Familier med barn, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Min favoritt i Oslo! Alltid god mat. De passer på å tilpasse styrken på maten etter dine ønsker så det ikke blir for spicy. God service, de er alltid så glade og hyggelige. Nydelig og lunt lokale.

Takk, Idusnilsen

Anmeldt 24. juli 2020

Har prøvd mange av rettene her, og alle har veldig gode og autentiske smaker. I tillegg er personalet veldig hyggelige og serviceinnstilte.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, MrChristie1991
Anmeldt 13. juli 2020

Andre sommeren vi er her, og anbefaler stedet virkelig! Nydelig indisk mat, i tillegg til mange servitører som alle oppriktig ønsker å gi deg en god opplevelse. Vi kommer tilbake neste gang vi er i Oslo!

1  Takk, 413liliant
Anmeldt 30. juni 2020

Byens beste restaurant om du ønsker en nydelig tradisjonelt indisk måltid. Godt utvalg i retter og tilbehør, samt upåklagelig service. Deler av restauranten har i overkant dårlig akustikk og kan derfor oppleves bråkete.

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, 857madsn
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Kjempe god mat. God service. Hyggelige servitører. Beste indisk restaurant vi har vært på. Ligger i rolig strøk. Romantisk sted for par.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 566vidark

Reisende som så på Jewel of India Restaurant, så også på

Har du vært i Jewel of India Restaurant? Del dine erfaringer!