“Dårlig mat på Jewel of India - Frogner”

Jewel of India Restaurant
Kjøkken: Indisk
God for: Spesielle anledninger, Romantisk, Familier med barn
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 18. august 2020

Jewel of India .- Frogner i dag: Forferdelig mat, uten smak. Bestilte to forskjellige retter samt raita og nanbrød. Nanbrødet var godt ! Alt det andre manglet smak og var rett og slett uspiselig. HVA har skjedd med kjøkkenet ? Tidligere var det smakrik mat. Setter ikke mine ben der heretter !!!

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Helle B
104shardas, Kundeansvarlig på Jewel of India Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2020

Hei Helle, beklager meget denne opplevelsen deres. Vi ville gjerne gi de rettene tilgode og håper dere gir en sjanse til og ikke mister tillit. Vi tar dette meget alvorlig og bryr om våre gjester.

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Min favoritt i Oslo! Alltid god mat. De passer på å tilpasse styrken på maten etter dine ønsker så det ikke blir for spicy. God service, de er alltid så glade og hyggelige. Nydelig og lunt lokale.

Takk, Idusnilsen
Anmeldt 24. juli 2020

Har prøvd mange av rettene her, og alle har veldig gode og autentiske smaker. I tillegg er personalet veldig hyggelige og serviceinnstilte.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, MrChristie1991
Anmeldt 13. juli 2020

Andre sommeren vi er her, og anbefaler stedet virkelig! Nydelig indisk mat, i tillegg til mange servitører som alle oppriktig ønsker å gi deg en god opplevelse. Vi kommer tilbake neste gang vi er i Oslo!

1  Takk, 413liliant
Anmeldt 30. juni 2020

Byens beste restaurant om du ønsker en nydelig tradisjonelt indisk måltid. Godt utvalg i retter og tilbehør, samt upåklagelig service. Deler av restauranten har i overkant dårlig akustikk og kan derfor oppleves bråkete.

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, 857madsn

Reisende som så på Jewel of India Restaurant, så også på

Har du vært i Jewel of India Restaurant? Del dine erfaringer!