“Fantastisk”

Jewel of India Restaurant
Kjøkken: Indisk
God for: Romantisk, Familier med barn, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 12. september 2020

Vi var en familie på 4 stk og var innom Jewel of india på Frogner, dette er rett og slett byens beste indisk restaurant. Veldig hyggelige og service innstilte betjenter' takk for en deilig mat vi kommer gjerne igjen

Dato for besøk: september 2020
Takk, 28armank

Anmeldt 5. september 2020

Fullt hus og god stemning - ikke uten grunn! SUPER service, utmerket mat, god vin! Stor takk til vår servitør Sultan - blideste og mest serviceinnstilte oppfølging! Kommer definitivt tilbake. Her tar de også hensyn til allergener - ta med familie og venner og kom!!

Dato for besøk: september 2020
Takk, ChristinaStensrud
Anmeldt 28. august 2020 via mobile enheter

Første besøk på restauranten, og det blir ikke det siste. To forskjellige retter ble bestilt. Nydelig smak, og behagelig sterk. Nanbrødet var godt følge. Oppmerksomme kelnere, følte oss godt tatt vare på

1  Takk, Elisabeth A
Anmeldt 22. august 2020

Vi tok turen tilbake etter 2 års pause og ble skuffet. Personalet var hyggelig og imøtekommende, god atmosfære og stemning - alt som før!
Forretten og nanbrødet var nydelig, Hovedretten opplevde vi som smakløs. Bestilte Tandoori og Pepper chicken. Det virket som det var samme sausen, men at det bare var tilsatt litt pepper i Pepper chicken. Smakløst og lite spennende! Tandoori sausen som skulle være medium sterk smakte som tomatsausen jeg lager til spaghetti.
Noe må ha skjedd på kjøkkenet i det siste. Flere indiske i Oslo som har mye bedre mat enn her pr. nå.

Takk, steffenoslo2015
Anmeldt 18. august 2020

Jewel of India .- Frogner i dag: Forferdelig mat, uten smak. Bestilte to forskjellige retter samt raita og nanbrød. Nanbrødet var godt ! Alt det andre manglet smak og var rett og slett uspiselig. HVA har skjedd med kjøkkenet ? Tidligere var det smakrik mat. Setter ikke mine ben der heretter !!!

1  Takk, Helle B
104shardas, Kundeansvarlig på Jewel of India Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2020

Hei Helle, beklager meget denne opplevelsen deres. Vi ville gjerne gi de rettene tilgode og håper dere gir en sjanse til og ikke mister tillit. Vi tar dette meget alvorlig og bryr om våre gjester.

Reisende som så på Jewel of India Restaurant, så også på

Har du vært i Jewel of India Restaurant? Del dine erfaringer!