“topp indisk fortsatt”

Jewel of India Restaurant
Kjøkken: Indisk
God for: Familier med barn, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 2. august 2021

familieselskap på 4 en travel søndag kveld på Jewel
Maten topp - forretten utsøkt! Fordi vi glemte å se på menyene, fordyper i samtaler, foreslo betjeningene en forrett hvor man smaker på de tre ulike hovedingrediensene, kylling, lam og scampi - og kylling og lam var på gourmetnivå. fantastisk.
Rause porsjoner. Oppmerksom betjening.
Litt mye støy i lokalet kanskje - dersom man er eldre og med høreapparat.
Anbefales på det varmeste.

1  Takk, karinmkeane

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Har vært her flere ganger gjennom de siste årene, alltid et sikkert valg. Men i dag var det ennå et hakk bedre enn det pleier.
Super service, lekkert presenterte retter, veldig godt osv.
Vi kommer igjen!

Takk, ChristinHM
Anmeldt 11. april 2021 via mobile enheter

Veldig god service og super god mat. Store porsjoner og nan brødene var helt fantastiske. Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: april 2021
Takk, G9355IRelisabethh
Sharda S, Kundeansvarlig på Jewel of India Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. april 2021

Tusen takk

Anmeldt 6. desember 2020

Kjempegod mat, fantastisk service - vi fikk til og med bursdagssang og dessert til kjæresten min som hadde bursdag

Hilsen Anders

Dato for besøk: desember 2020
Takk, 726andersk
Anmeldt 13. oktober 2020

Veldig god mat, deilig og rolig atmosfære, og hyggelig personale som kom med forslag til sharing-meny vi kunne ha da vi ikke klarte å bestemme oss for hva vi ønsket å spise.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, lenen534

Reisende som så på Jewel of India Restaurant, så også på

Har du vært i Jewel of India Restaurant? Del dine erfaringer!