“Overraskende positiv opplevelse.”

Christiania
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Café Christianias uteservering ligger på utebalkongen over det halvrunde utbygget fra 1894. Takterrassen er åpen i sommerhalvåret, og her serveres mye godt fra grillen til lunsj og middag. I helgene om sommeren er det utendørs nattklubb på takterrassen, med nyrenovert bar, egen DJ og god stemning.
Anmeldt 6. november 2018

Etter å ha lest ulike anmeldelser av denne restauranten, var jeg svært usikker på om det var dumt å ta med venner hit. Men det var en feiring av noe som skjedde i de samme lokalene da stedet het Stephens. Det ble en udelt positiv opplevelse. Vi hadde en uvanlig hyggelig middag her. Interiøret er morsomt med alle sine samlinger av gamle ting. Maten var meget smakfull og kelneren var dyktig, hjelpsom og svært hyggelig.

Takk, Helga Margrete A
ToneL253, Daglig leder på Christiania, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. november 2018

Hei Helge, så kjekt av i klarte å leve opp til dine forventinger.
C´s igjen, håper vi:-)

Anmeldt 1. november 2018

Jeg har spist et par ganger på Christinia og det anbefales virkelig! God mat, god service og en fantastisk stemning på ettermiddagen og kvelden, spesielt i helgene. Drinkene smaker også utmerket! Jeg skal tilbake :-)

Takk, Line A
ToneL253, Daglig leder på Christiania, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Hei Line. Vi elsker at du liker stedet vårt, og ikke minst like å være hos oss. Gleder oss til å se deg igjen. C u:-)

Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Christiania er et veldig hyggelig besøk på en fredagskveld! Hummersuppen var utmerket, rask service og god stemning generelt. Skal absolutt tilbake igjen!

Takk, ninnia2016
ToneL253, Daglig leder på Christiania, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Hei Ninni. Så bra at du satt pris på hummersuppen vår, vi er helt enige om at den er utmerket. Gleder oss til å se deg igjen. C:-)

Anmeldt 24. oktober 2018

Dette stedet var helt magisk. Jeg spiste en Kahuna burger med super digg dressing! Venninnen jeg var med gikk for Crispy duck salat og var også veldig fornøyd. Ellers var det kul musikk og gode drinker. Restauranten var fylt opp av retro skilt og gammeldagse ting, så man ble aldri lei av å titte rundt seg.
Vi kommer definitivt tilbake!

Takk, Kim B
ToneL253, Daglig leder på Christiania, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. oktober 2018

Hei Kim:-) Så bra at du synes vi er magiske! Vi også digger burgeren og crispy duck salaten. Gleder oss til å oppvarte deg igjen, anytime! C

Anmeldt 23. oktober 2018

Vi ble hilst velkommen av en hyggelig servitør. Bordet var pent dekket og interiøret imponerende. God lakse ceviche til forrett. Til hovedrett var både Pasta Pappardelle og Hummersuppe smakfulle og mettende. Det trekker opp at bartenderen gjorde en ekstra innsats med drinkene. Veldig fornøyd.

Takk, Kasper N

Hei Kasper. SÅ bra at du likte både lakse cevichen, pasta pappradellen og hummersuppen. Det er alle våre favoritter:-) Gode drinker og gode folk, det kan jo ikke bli bedre. Sees vel snart igjen? C

Reisende som så på Christiania, så også på

Har du vært i Christiania? Del dine erfaringer!