“Lite julebord”

Christiania
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Café Christianias uteservering ligger på utebalkongen over det halvrunde utbygget fra 1894. Takterrassen er åpen i sommerhalvåret, og her serveres mye godt fra grillen til lunsj og middag. I helgene om sommeren er det utendørs nattklubb på takterrassen, med nyrenovert bar, egen DJ og god stemning.
Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Kaotisk og uryddig service. Den ene servitøren vet ikke hva den andre gjør. Maten smakte ok. Men servicen var langt under pari.
Kommer nok ikke tilbake.

Takk, AsgeirT
ToneL253, Daglig leder på Christiania, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. desember 2018

Hei, Asgeir, så synd du opplevde oss slik. Send meg gjerne en mail til tone@matogdrikkegruppen.no, så jeg kan lære mer. Tone Langbach, CEO

1923 av 645 anmeldelser

Anmeldt 11. november 2018

Vi ville prøve dette stedet en fredag ettermiddag og ble positivt overrasket. Koselig å sette seg ved peisen en kjølig høstdag. Lokalet er kjempesvært ! Det finnes bord og stoler utenfor hvis røykesuget blir for heftig. Von Buhl riesling hvitvin anbefales, kr 115 pr gl. Veldig sentral beliggenhet vis a vis Stortinget.

Takk, 116vivif
ToneL253, Daglig leder på Christiania, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. november 2018

Takk, 116vivif - for både at du tar deg tiden til å gi oss tilbakemelding og at du likte det vi serverer. Både interiør, mat&drikke og sentral beliggenhet:-) C you soon!

Anmeldt 6. november 2018

Etter å ha lest ulike anmeldelser av denne restauranten, var jeg svært usikker på om det var dumt å ta med venner hit. Men det var en feiring av noe som skjedde i de samme lokalene da stedet het Stephens. Det ble en udelt positiv opplevelse. Vi hadde en uvanlig hyggelig middag her. Interiøret er morsomt med alle sine samlinger av gamle ting. Maten var meget smakfull og kelneren var dyktig, hjelpsom og svært hyggelig.

Takk, Helga Margrete A
ToneL253, Daglig leder på Christiania, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. november 2018

Hei Helge, så kjekt av i klarte å leve opp til dine forventinger.
C´s igjen, håper vi:-)

Anmeldt 1. november 2018

Jeg har spist et par ganger på Christinia og det anbefales virkelig! God mat, god service og en fantastisk stemning på ettermiddagen og kvelden, spesielt i helgene. Drinkene smaker også utmerket! Jeg skal tilbake :-)

Takk, Line A
ToneL253, Daglig leder på Christiania, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Hei Line. Vi elsker at du liker stedet vårt, og ikke minst like å være hos oss. Gleder oss til å se deg igjen. C u:-)

Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Christiania er et veldig hyggelig besøk på en fredagskveld! Hummersuppen var utmerket, rask service og god stemning generelt. Skal absolutt tilbake igjen!

Takk, ninnia2016
ToneL253, Daglig leder på Christiania, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Hei Ninni. Så bra at du satt pris på hummersuppen vår, vi er helt enige om at den er utmerket. Gleder oss til å se deg igjen. C:-)

Reisende som så på Christiania, så også på

Har du vært i Christiania? Del dine erfaringer!