“Bislett kebab house Lørenskog”

Bislett Kebab & Pizza House
Vurdert som nr. 67 av 75 Smått og godt i Oslo
Kjøkken: Hurtigmat
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost
Anmeldt 7. desember 2018

Verste kebaben jeg har noen gang spist. Første og fremst ba jeg dem om stor kebab men kom hjem for å finne at det var en vanlig. Kyllingen var ekstremt dårlig , flere for store biter, grøtete og iblant vanskelig å tygge. Mye av dressingen hadde blitt til vann på bunnen av brødet. Veldig ulikt den bislett kebaben fra andre sjapper. Her trengs det mye forbedringer!

Takk, Peder50002

1923 av 158 anmeldelser

Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Kyllingkebab smaker ikke kylling men er sauset inn i alt for mye krydder som kjør kyllingkjøttet grøtete., ikke noe godt. Og i tillegg fant jeg fluer i den. Derfra gikk kebaben rett i søpla etter tre biter. Jeg har smakt bedre kyllingkebab i byen. Det verste med det hele er at det var åpning av kebab sjappa i dag, jeg skjønner ikke hvordan det går ann å feile så totalt!!!!

5  Takk, 348karinnem
Anmeldt 21. september 2018 via mobile enheter

Bislett Kebab omtales ofte som byens beste kebab. Før stemte det gjerne, men må nok dessverre si at den har tapt seg mye de siste årene. Kebaben der er bare helt ok nå. Mange andre i Oslo som er bedre.

4  Takk, oddkristerf2018
Anmeldt 17. mai 2018 via mobile enheter

Var innom her med en venn etter å ha hørt mye snakk om kebaben deres. Men for å være helt ærlig så er denne oppskrytt, men helt Ok.

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, Brikken82
Anmeldt 5. mai 2018 via mobile enheter

Spiste rullekebab den 5 mai, gikk her siden det var mange som skrøt av Bislett kebab.
2/3 av kebaben endte i bosset, fortsatt veldig usikker hva det «kjøttet» de serverte er for noe.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, Henning A

Reisende som så på Bislett Kebab & Pizza House, så også på

Har du vært i Bislett Kebab & Pizza House? Del dine erfaringer!