“Kebab”

Kjøkken: Hurtigmat
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden
Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Kebaben er god, men utrolig dårlig service. Jeg sa vegetar kebab, de tok det som «vegan» , og det er greit.
Jeg mente å si falafel kebab, men sa feil. Under hele oppholdet mitt der snakket de om at det er min feil og at jeg gjorde en feil osv. Jeg sa beklager og betaler gjerne for min feil. De sa det går fint men fortsatte og snakke til meg om at det er min feil slik at jeg sto der og følte ubehag og utrolig dårlig samvittighet for at det ble en misforståelse.

Dato for besøk: august 2020
Takk, theal2010

Anmeldt 9. juli 2020

Kaldt kjøtt, store biter, dårlig smak, lite saus, tørt, alt var feil. Værste kebab jeg har smakt på lenge. De var mye bedre før. Jeg spiste 5-6 biter og det holdt lenge. Dette er for dårlig.

Takk, 88vegardg
Anmeldt 23. oktober 2019 via mobile enheter

Dårlig greier. I tillegg skal de ha tips for å bestille og hente maten selv. Ikke værdt en krone. Smakløst, dårlig med salat, dårlig stekt kjøtt. Det blir slutt på Bislett kebab nå. Finnes andre steder som er mye bedre.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, ricosteo123
Anmeldt 22. september 2019 via mobile enheter

Helt elendig. Har som regel vært veldig fornøyd med BKH, men i kveld var det helt grusomt. Kjøttet var helt hardt og måtte ha i saus selv, fordi det var så tørt. Veldig trist, siden vi har vært fornøyd tidligere.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Tarja F
Anmeldt 20. august 2019 via mobile enheter

Er desverre ikke alltid slik at jentene fra østeuropa er lønnsomt for bedriften.
Blir mitt aller siste besøk der idag da det går fra vondt til verre. (er nok ikke alene om den tanke)
Brent kjøtt klarer alle lage istand, men bør man servere kunden dette!?

Dato for besøk: august 2019
3  Takk, visningsnavn82

Reisende som så på Bislett Kebab & Pizza House, så også på

Har du vært i Bislett Kebab & Pizza House? Del dine erfaringer!