“Forferdelig”

Kjøkken: Hurtigmat
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden
Anmeldt 19. august 2021

Dette er noe av det verste sølet jeg har fått servert, og er en skam for begrepet «kebab». Noen skulle vært pisket for å definere dette vrakgodset som den tradisjonelle matrettten en kebab er.

Denne sammenklemte klumpen av svidd kjøttfarse og boksemais, limt til et seigt stykke pita ved hjelp av mengder av emmen, ekkel saus, var bare å la gå rett i søpla. Pluss på møtet med en sur og tverr «kokk» som ikke var det minste interessert må de noen form for service - da har du Bislet kebabs avdeling Vinterbro. Ingen grunn til å tro at det er noe bedre i Oslo.

Takk, NordicWalkabout

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Sinnssykt fæl mat. Anbefaler det til ingen. Styr unna! En av de verste burgerne jeg har smakt. Og kebaben.. huff, hvor skal jeg starte.

Takk, nicklasrostad
Anmeldt 18. februar 2021

Dårligere kebab skal du Leite lenge etter. Tørt brød, tørt kjøtt. Skuffende virkelig. styr unna vis du har respekt for smaksløkene dine.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, Joco1234566
Anmeldt 11. desember 2020 via mobile enheter

Familien min og meg bestilte to pizzaer. Den ene var med grønnsaker. Da vi kom hjem så vi at vi fikk en tofu pizza med vegansk saus! Ikke det vi bestilte i det hele tatt. Ekleste jeg har smakt, ville kaste opp av smaken. Ikke spurte hun meg om jeg ønsket tofu heller eller dobbeltsjekket mine ønsker.

Da jeg så at jeg fikk helt feil pizza prøvde jeg å spise den ved å pirka av Tofuen fordi ville ikke været til bry, men smaken av vegansk ost var som RÅTNE EGG.

Jeg ønsket meg en ny pizza av det jeg faktisk bestilte. Fikk da beskjed om å lese tavlen på nytt når jeg bestiller og at det ikke var noe de kunne gjøre. Fikk ikke noe tilbake fordi ifølge dem så leste jeg ikke av tavlen og feilen var min. Jeg anser dette som veldig uhøflig når feilen er på dem. Ikke spurte de oss når vi bestilte om vi ville ha tofu, eller vegansk ost. Jeg ba de beholde den og kaste den rett i søpla.

Alle gjør feil men når dere behandler kundene deres slik, mister dere kunder. Takk for en dårlig opplevelse. Ses aldri igjen :)

Dato for besøk: desember 2020
1  Takk, 321meriame
Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Kebaben er god, men utrolig dårlig service. Jeg sa vegetar kebab, de tok det som «vegan» , og det er greit.
Jeg mente å si falafel kebab, men sa feil. Under hele oppholdet mitt der snakket de om at det er min feil og at jeg gjorde en feil osv. Jeg sa beklager og betaler gjerne for min feil. De sa det går fint men fortsatte og snakke til meg om at det er min feil slik at jeg sto der og følte ubehag og utrolig dårlig samvittighet for at det ble en misforståelse.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, theal2010

Reisende som så på Bislett Kebab & Pizza House, så også på

Har du vært i Bislett Kebab & Pizza House? Del dine erfaringer!