“Oslos beste indiske”

IndiSpice Restaurant
Få mat levert
Kjøkken: Indisk
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

For en opplevelse! Lokalet er lyst og trivelig med god atmosfære, betjeningen helt fantastisk og maten - maten er noe av det beste jeg har spist av indisk. Helt nydelig. Vi kommer definitivt igjen!

1  Takk, Katari80s

Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Vi ankom stedet etter å ha bestilt bord dagen før. Bordet var gjort klart med friskt vann, lys og fire smaksprøver på indiske sauser. Bra! God vinliste med beskrivelse av hver vin, hyggelig og hjelpsom betjening og nydelig mat. Styrken på maten valgte du selv. Eneste som hindrer full score er lokalet som kunne vært koseligere. Hvite murvegger, murtak og respateksbord uten duk. Helt ok, men forbedringspotensiale der altså

2  Takk, 368magnes
Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Var 4 av oss som spiste her 16.10. Alle instemte at maten var veldig god. Det sier litt siden vi er indiske og er kresne på smaken. Topp betjening! Vi anbefale stedet til flere og kommer nok innom igjen.

Takk, Curiosity528689
Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Nydelig mat i flotte lokaler. Vi likte atmosfæren her. Vi fikk god hjelp av veldig hyggelig servitør som guidet oss til vårt beste måltid så langt i Oslo. Dette stedet anbefaler vi.

Takk, 9elinf
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Spiste nydelig Paneer Pakora, Gosht Buna Masala med smør nanbrød. Veldig fornøyd. Medium var sterkt nok for meg, så jeg ble både mett og svett. Jeg skal definitivt tilbake hit når sjangsen byr seg.

Takk, luneborga

Reisende som så på IndiSpice Restaurant, så også på

Har du vært i IndiSpice Restaurant? Del dine erfaringer!