“Fantastisk god mat, spiste opp både min egen og mor sin mat. Hyggelig betjening i enkle lokaler.”
Anmeldelse av IndiSpice Restaurant

IndiSpice Restaurant
Få mat levert
Kjøkken: Indisk
Anmeldt 29. desember 2018

En relativt kort rusletur fra Nationalteateret T banestopp ligger IndiSpice. Vi var der på en lørdag kveld og bestilte i god tid for å få plass. Det er ofte fullt på de tider, så lurt å bestille bord i god tid for å være sikret plass. Rask service, maten ble klar på passelig tid, maten var kjempegod og vi kommer garantert tilbake!

1  Takk, jeRudi

Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Hvis du ønsker nydelig, indisk mat og utmerket service i en hyggelig atmosfære, så er dette stedet!

Takk, 941synn_ven
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Veldig god og mye mat, kan anbefales på det sterkeste.
Vi var to som var fornøyd med både mat og service.

Don't judge the book by its cover.

Takk, LarsR0
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Nydelig indisk mat med deilige råvarer og krydder. Service-innstilt kelner. Jeg spiste tandoori kylling som kom på et fat og det var så varmt at det freste. Veldig god smak på den marinerte kyllingen. Sausen som kom ved siden av var nydelig! Spiste garlic nan og paneer nan ved siden av + raitta. Utrolig nydelig mat!

Takk, IngunnGrewe
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

For en opplevelse! Lokalet er lyst og trivelig med god atmosfære, betjeningen helt fantastisk og maten - maten er noe av det beste jeg har spist av indisk. Helt nydelig. Vi kommer definitivt igjen!

1  Takk, Katari80s

Reisende som så på IndiSpice Restaurant, så også på

Har du vært i IndiSpice Restaurant? Del dine erfaringer!