“Topp”

IndiSpice Restaurant
Få mat levert
Kjøkken: Indisk
Anmeldt 9. januar 2019 via mobile enheter

Herlig betjening som faktisk gode anbefalinger. Nydelig mat med deilig mat som smakete akkurat som det jeg fikk når jeg var i India. Anbefales på det sterkeste.

Takk, Vikingros

Anmeldt 9. januar 2019 via mobile enheter

Dårlig kunde mottakelse. Ble møtt av en mann med hissig stemme. Tok veldig lang tid før vi fikk maten. Vi var ikke forsynt med maten, før de måtte rydde det bort! Veldig rar stemning. Dårlig opplevelse.

1  Takk, tunja92
Anmeldt 4. januar 2019 via mobile enheter

Dette er vår favorittresturant of all time. Vi må jevnlig tilbake hit, anbefaler rett nr 16! Servicen har aldri vært annet enn bra, og det er like koselig hver gang vi kommer tilbake.
Det er tydlig at denne restauranten «går så bra» fordi familie og venner forteller om den videre til egen krets.

Maten er himmelsk, drikken er fantastisk og til en veldig god og fristende pris, samt at vennligheten og atmosfæren gjør restauranten til et must å dra tilbake til!
Kan være lurt å reservere bord!

1  Takk, Ingrid H
Anmeldt 29. desember 2018

En relativt kort rusletur fra Nationalteateret T banestopp ligger IndiSpice. Vi var der på en lørdag kveld og bestilte i god tid for å få plass. Det er ofte fullt på de tider, så lurt å bestille bord i god tid for å være sikret plass. Rask service, maten ble klar på passelig tid, maten var kjempegod og vi kommer garantert tilbake!

1  Takk, jeRudi
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Hvis du ønsker nydelig, indisk mat og utmerket service i en hyggelig atmosfære, så er dette stedet!

Takk, 941synn_ven

Reisende som så på IndiSpice Restaurant, så også på

Har du vært i IndiSpice Restaurant? Del dine erfaringer!