“Super Indisk mat”
Anmeldelse av IndiSpice Restaurant

IndiSpice Restaurant
Kjøkken: Indisk
Anmeldt 26. juli 2021

Kjempegod mat til bra pris!

Hadde mixed grill og butterchicken

Fin resturant og hyggelig betjening.!

Takk, 223runea

Anmeldt 3. mars 2021

Dette var virkelig nydelig. Masse mat for pengene. Maten var smaklfull og kjempe god. Jeg har spist indisk på mange stede i verden. Dette var virkelig en av de bedre jeg har smakt. Vi bestilte spinat kylling og kyllling masala. Ikke tikka masala men masala.
Helt nydelig matl:) Her har jeg funnet favoritt indisk restauranten. Naan brødet var også kjempe godt. Kan virkelig anbefale dette stedet. Tommel opp, super topp :-) Dette blir min favoritt Resturant for indisk mat fremover ..

Dato for besøk: mars 2021
1  Takk, 476charlotten
Anmeldt 1. januar 2021 via mobile enheter

Spiste her i desember. Booket bord samme dag, og var veldig fornøyd. I diske retter til rett over 200kr og deilig nanbrød.
Vi var 3 personer og opplevde god service og mye mat for pengene!

Dato for besøk: desember 2020
2  Takk, Hannerj1978
Anmeldt 21. desember 2020

Vi har vært flere ganger på Indi Spice og likt maten meget godt.
Vi bestemte oss derfor for å bestille takeaway fra restauranten til en fødselsdagsfeiring i familien. Vi bestilte noe som skulle være rikelig - en hovedrett til hver (selv om noen av gjestene var unge tenåringer) og en del annet i tillegg. På restauranten har hovedrettene vært store, så vi syntes vi hadde tatt godt i. Det viste seg imidlertid da vi pakket ut og etter hvert spiste maten, at det vi hadde fått, var omtrent halvparten av det vi kunne forvente - en lite hyggelig situasjon for oss som vertskap.

Dato for besøk: desember 2020
3  Takk, svenolef2016
Anmeldt 30. august 2020

Veldig god mat! Tilbyr flere av rettene veganske og glutenfri om man spør om det. Hyggelig betjening og koselig innredet.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, 368almal

Reisende som så på IndiSpice Restaurant, så også på

Har du vært i IndiSpice Restaurant? Del dine erfaringer!