“Fantastisk mat og service”
Anmeldelse av IndiSpice Restaurant

IndiSpice Restaurant
Kjøkken: Indisk
Anmeldt 12. oktober 2021

Maten smakte utrolig godt, og vi ventet ikke lenge. Servicen var også på topp og de var opptatt av at vi var 100% fornøyd med alt. Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: oktober 2021
Takk, arkr1995

Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Gode kjøtt- og vegetarretter, naan og hyggelig og rask service. Behagelig musikk og luftig lokale. Vi kommer tilbake en annen gang!

Takk, Maria T
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Hyggelig lokale, vennlig betjening, god mat. Veldig god basmati og godt naan. Vi spiste Rogan Josh og Butter Chicken. Begge deler velsmakende men lammet i Rogan Josh var litt vel godt saltet. Rent og fint både i lokalet og på toalettet.

Takk, Lise E
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Nydeleg og smakfull indisk mat og fantastisk service. Eg og reisefølget hadde sett føre oss reprise på fjorårets fantastiske kylling jalfreezi, men grunna redusert meny måtte vi velge andre retter. Vi vart ikkje skuffa :)

Takk, saceli
Anmeldt 26. juli 2021

Kjempegod mat til bra pris!

Hadde mixed grill og butterchicken

Fin resturant og hyggelig betjening.!

Takk, 223runea

Reisende som så på IndiSpice Restaurant, så også på

Har du vært i IndiSpice Restaurant? Del dine erfaringer!