“Greit”
Anmeldelse av El Camino

El Camino
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Enkel meny. Fint at det er vegetariske alternativer. Maten var grei.Savnet litt mer krydder/mere hot smak. Stod i laaang kø for å få bestilt..Bortimot 30 minutt. Det ødela mye av opplevelsen.

Takk, Johanna Miriam D
El Camino, Eier på El Camino, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2021

Takk for at du har tatt deg tid til å sende tilbakemelding. Kø er vanskelig for oss å gjøre noe med, noen ganger er bare ekstra busy. Når det gjelder smak / krydder skal vi ta det opp med våre ansatte, neste gang be gjerne om ekstra sterk salsa og vi lager kjempegod, syltet jalapenos - kan sterkt anbefales :)

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Laang kø, de hadde ikke alt som stod på menyen. Helt grei meksikansk mat. Lite kjøtt i bowlene, mest salat. Små porsjoner. Fin restaurant, fint uteområde. Betjening var ok.

Takk, Norwegian12345
Anmeldt 28. august 2020 via mobile enheter

Beste burritoen jeg noen gang har smakt! Fantastisk service, kjempegod mat og veldig god stemning. Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: august 2020
Takk, fabibaby

Yay, så hyggelig tilbakemelding - takk :)

Anmeldt 23. august 2020

Både maten og servicen var utmerket, anbefales på det sterkeste spesielt med venner og familie. Veldig god beliggenhet i tilleg

Dato for besøk: august 2020
Takk, Diggermat
Anmeldt 24. juli 2020

Jeg har vært på restauranten mange ganger, maten har vært bra, servicen har vært god. De mannlige servitørene er hyggelige og imøtekommende. Men da jeg var her med en venninne 21 juli, var den kvinnelige servitøren som hadde ansvaret for oss sur, lite imøtekommende, smilte ikke, og svarte frekt. Vi bestilte drinker, begge er over 20. Hun ba om å få se ID, som vi fremviste. Det tok henne lang tid å regne ut alderen vår, og spurte om vi var 19. Jeg svarte at vi begge fyller 21 i år. Hun så bare surt på meg, og gikk. Hver gang vi skulle bestille, og også da vi tok regningen så hun stygt på oss og virket spydig - selvom jeg og venninnen min hver gang prøvde å smile og være hyggelige. Vi reagerte begge på denne oppførselen, og vurderte flere ganger under oppholdet om vi rett og slett skulle gå bare pga denne servitørens ufyselige oppførsel... Det er synd, for dette stedet har alltid vært et svært hyggelig sted å være. Jeg håper stedet rydder opp i dette. Jeg må også understreke at dette er den eneste uhyggelige opplevelsen jeg har hatt her. Hadde det ikke vært for denne damen, hadde jeg gitt 5 stjerner, men pga dette blir det dessverre 3.

Takk, 326ceciliee
elcaminooslo, Eier på El Camino, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2020

Hei og takk for at du bruker tid på å gi oss tilbakemelding selv om vi gjerne skulle hatt bedre her. Vi beklager at du hadde en dårlig opplevelse og vil selvfølgelig ta det opp med våre ansatte og kun gjennom tilbakemeldinger kan vi bli bedre :)

Reisende som så på El Camino, så også på

Har du vært i El Camino? Del dine erfaringer!