“Veldig sulten”
Anmeldelse av Hylla Cafe og Spiseri

Hylla Cafe og Spiseri
Anmeldt 1. september 2021 via mobile enheter

Ypperlig mat. Den beste Kina maten jeg har spist på evigheter gode posjoner og god service. Kan anbefales.

Dato for besøk: september 2021
Takk, stinaklaffmor

Anmeldt 30. mai 2021

Spiste lunsj med venner. Dette var et hyggelig sted. Maten var god. Flott lokale. Hyggelig betjening. Kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, kgst2018
Anmeldt 14. februar 2021

Vi bestilte en blanding av ulike ulike dumplings samt vårruller og nudler m scampi. Det var en virkelig dårlig matopplevelse. Altfor hardt og dårlig rispapir, dumplingene var kastet sammen, det ble ikke levert m spisepinner, og absolutt alt smakte vondt. Styr unna dette stedet. Det er virkelig dårlig kinesisk mat til den prisen. Som er altfor høy i forhold til både mengde og kvalitet.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, Z6377BKbartekk
Anmeldt 29. november 2019

For første gang ville vi prøve Hyllas lutefisk.

Vi fikk en stor porsjon. Lutefisken var fast og fin, men tallerkenen var full av vann fra fisken. Dette burde vært avrent før servering.

Baconterningene var dessverre tørre og harde som gummi. Var de tilberedt litt før lenge i micro ovnen? Ertestuingen var heldigvis god.

Neste gang tar vi heller de vanlige rettene fra menyen.

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, Klippfisk
Anmeldt 14. oktober 2019 via mobile enheter

Hver gang vi har vært her får vi god service, det tar ikke lang tid fra vi bestiller til maten er på bordet. Mye mat for pengene

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Elinham

Reisende som så på Hylla Cafe og Spiseri, så også på

Har du vært i Hylla Cafe og Spiseri? Del dine erfaringer!