Vi støtter følgende nettlesere:

Parkteatret Bar og Scene
Vurdert som nr. 12 av 27 Konserter og show i Oslo
Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Eierbeskrivelse: Parkteatret Bar åpnet våren 2003 i den gamle foajeen til Parkteatret Kino fra 1907. Vi har beholdt det verneverdige inngangspartiet, og gjenskapt det opprinnelige interiøret i klassisk art deco-stil. I helgene blir det tidlig fullt og DJs spiller opp til sittedans. Den solfylte uteserveringen har utsikt mot Olaf Ryes plass, og er en populær møteplass for bydelens beboere og besøkende. Parkteatret Bar er stolte av at vi tidlig fokuserte på kvalitetsbevisst håndverksøl fra inn- og utland. Vi rullerer jevnlig på mikroølutvalget, og tilbyr spesielle øltyper fra fortrinnsvis norske produsenter på tapp. I tillegg serverer vi (tempererte!) viner fra de beste produsentene, samt klassiske cocktails og et møysommelig utvalg av brennevin. På dagtid serveres kaffe, hjemmelagde leskedrikker og økologisk surdeigsbakst fra Handwerk. Parkteatret Scene har de siste årene etablert seg som en av de mest populære konsertscenene i Oslo, både for publikum og artister. Sceneopplevelsen er unik, med god lyd og en fantastisk nærhet til scenen. Med det karakteristiske skrågulvet som stammer fra Parkteatret sin tid som kino, kan alle se godt i vårt lokale. Når det ikke er konserter på Parkteatret tilbyr vi et variert program med dokumentarfilmvisning, førpremierer, improvisasjonsteater og klubbkvelder.
Oslo, Norge
Nivå Bidragsyter
43 anmeldelser
12 attraksjonsanmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 9 nyttige stemmer
“Fint!”
4 av 5 bobler Anmeldt 29 oktober 2014
Denne anmeldelsen ble oversatt fra English. Vis original

Fin kafé, alltid med et bra program, og dyktige bartendere/baristaer. Fin beliggenhet også (Grünelökka).

Nyttig?
Takk, LagrandeClaire
Parkteatret, Informasjonssjef på Parkteatret Bar og Scene, svarte på denne anmeldelsen, 17 september 2015
Thank your for your review of Parkteatret!
Skriv en anmeldelse

5 attraksjonsanmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 5 nyttige stemmer
“Bra drinker”
5 av 5 bobler Anmeldt 17 desember 2012

Bra bartendere, gode drinker, bra utvalg av øl og whiskey.
Hyggelig atmosfære. Fin uteservering i sommerhavlvåret.

Nyttig?
Takk, Lars R

Reisende som så på Parkteatret Bar og Scene, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Parkteatret Bar og Scene? Del dine erfaringer!