“Pizzaen var bedre før”

Kjøkken: Pizza
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig sted, absolutt verdt et besøk om man er i nærheten. Godt utvalg av øl og annet drikke. De har ny pizzameny fra sist jeg var der, det jeg ikke likte nå var at det var veldig mye skorpe på pizzaen. Kjedelig. Selve pizzabunnen var heldigvis fortsatt tynn.

Takk, RikkeAPM

Anmeldt 9. oktober 2018

Skulle ha middag etter mer enn 60 mils kjøring, og en kamerat jeg skulle bo hos hadde allerede funnet bord, bestilt pizza, og kjøpt billett til en konsert som skulle foregå samme kveld.
Pizza'n var god den, helt kurant for en sulten sjel.
Stedet hadde en uformell og lett og ledig stemning, men jeg ble forundret etter hvert som konserten nærmet seg, for det foremelig strømmet på med folk, og det etterhvert tjåkfult! Heldigvis hadde vi et bord litt langt framme så vi fikk med oss konserten. Og etter at konserten startet skjønte vi hvorfor det ble så mye folk, for dette var et band med folk fra distriktet og som spilte noe helt utrolig bra, og med egenproduserte låter. Dette bandet håper jeg vi får høre mer av framover!
Navnet på bandet? Jo, det var SILVER LINING.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, SA_Travel_MN
Anmeldt 30. mai 2018 via mobile enheter

Satt oss ned på uteserveringen for litt mat. Her er det veldig fint etter at Tøyen torg har blitt pusset opp. Vi bestilte pizzaer og bruschetta laks. Pizzaen var veldig god med tynn bunn og godt fyll. God tomatsaus. Bruschettaen var helt nydelig. Felt helt i smak hos barna. Verdt et besøk hvis du vil ha en matbit på Tøyen!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, stelnor
Anmeldt 24. mars 2018

Postkontoret er stille en lørdag klokken 1200, men pizzaen er skikkelig god. Og latten etterpå kommer i en raus porsjon, med masse deilig melkeskum på toppen. Dette er en liten perle på Tøyen Torg - anbefales!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, ole_irgens
Anmeldt 29. januar 2018

God pizza, men slitent lokale og litt svak hygiene. Litt høye priser gir en minus. Anbefales sterkt!

Dato for besøk: september 2017
Takk, SodaWarrior

Reisende som så på Postkontoret, så også på

Har du vært i Postkontoret? Del dine erfaringer!