“Feil pizza - kundens problem”
Anmeldelse av Postkontoret

Postkontoret
Vurdert som nr. 34 av 66 Smått og godt i Oslo
Kjøkken: Pizza
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Var her i desember 2018 og bestilte quatro stagione. Da jeg hentet pizzaen var det litt forvirring fra personen som jobbet der men jeg tenkte ikke noe mer over det og hentet pizzaen og begynte å spise.
Etter at jeg hadde spist et par stykker tenkte jeg at jeg var overrasket over at pizzaen var så kjedelig og kom på at min pizza skulle jo ha blant annet oliven. Da tok jeg den med til kassa og sjekket mot menyen og oppdaget at jeg ikke hadde fått noen av ingrediensene omtrent. Jeg sa da ifra og fikk beskjed om at jeg hadde fått feil pizza, quatro formaggio med forskjellige oster, og hun spurte meg hva jeg ville gjøre med det. Da ba jeg om å få den pizzaen jeg opprinnelig hadde bestilt men fikk beskjed om at siden jeg nesten hadde spist halve så var det uaktuelt, selv å få en halv pizza med riktig fyll. Dette synes jeg var ekstremt dårlig kundebehandling, tydeligvis kan man ikke stole på at de gjør jobben sin men man må skrive ned ingrediensene man forventer for så å sjekke mot produktet man blir servert. Om man er litt treig den dagen (gjerne da man går ut for å slippe å lage middag selv?) så er dette stedet å unngå! Pizzaen var i tillegg ikke særlig god, kjedelig bunn og tomatsausen smakte som en hermetikkboks tomater.

2  Takk, IdaHolmane

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig sted, absolutt verdt et besøk om man er i nærheten. Godt utvalg av øl og annet drikke. De har ny pizzameny fra sist jeg var der, det jeg ikke likte nå var at det var veldig mye skorpe på pizzaen. Kjedelig. Selve pizzabunnen var heldigvis fortsatt tynn.

Takk, RikkeAPM
Anmeldt 9. oktober 2018

Skulle ha middag etter mer enn 60 mils kjøring, og en kamerat jeg skulle bo hos hadde allerede funnet bord, bestilt pizza, og kjøpt billett til en konsert som skulle foregå samme kveld.
Pizza'n var god den, helt kurant for en sulten sjel.
Stedet hadde en uformell og lett og ledig stemning, men jeg ble forundret etter hvert som konserten nærmet seg, for det foremelig strømmet på med folk, og det etterhvert tjåkfult! Heldigvis hadde vi et bord litt langt framme så vi fikk med oss konserten. Og etter at konserten startet skjønte vi hvorfor det ble så mye folk, for dette var et band med folk fra distriktet og som spilte noe helt utrolig bra, og med egenproduserte låter. Dette bandet håper jeg vi får høre mer av framover!
Navnet på bandet? Jo, det var SILVER LINING.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, SA_Travel_MN
Anmeldt 30. mai 2018 via mobile enheter

Satt oss ned på uteserveringen for litt mat. Her er det veldig fint etter at Tøyen torg har blitt pusset opp. Vi bestilte pizzaer og bruschetta laks. Pizzaen var veldig god med tynn bunn og godt fyll. God tomatsaus. Bruschettaen var helt nydelig. Felt helt i smak hos barna. Verdt et besøk hvis du vil ha en matbit på Tøyen!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, stelnor
Anmeldt 24. mars 2018

Postkontoret er stille en lørdag klokken 1200, men pizzaen er skikkelig god. Og latten etterpå kommer i en raus porsjon, med masse deilig melkeskum på toppen. Dette er en liten perle på Tøyen Torg - anbefales!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, ole_irgens

Reisende som så på Postkontoret, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Postkontoret? Del dine erfaringer!