“Artig var i populært strøk!”
Anmeldelse av Uhørt

Uhørt
Vurdert som nr. 1 213 av 1 593 Restauranter i Oslo
Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

Denne baren ligger også i Strøget. Koselig og artig interiør. DJ og live-musikk enkelte dager. Jeg car der midt på dagen og spiste en veldig god toast med Tøyen Cola som drikke. Hyggelig betjening.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Offisersbladet

Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Bestillte pizza diavola, for litt pikant smak. Den pikante smaken forsvant nok på vei fra kjøkkenet. Det smakte som en vanlig pizza pepperoni... Litt skuffet. Betjeningen var veldig hyggelige, men pizzaen skuffet...

Takk, Nobelty
Anmeldt 26. mai 2018 via mobile enheter

Synd at et sted som har potensialet til å bli bra skal ødelegge for seg selv med dårlige dørvakter. Det finnes bedre steder i Oslo med mer plass, som gir en mye bedre opplevelse. Dra heller dit

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Martin B
Anmeldt 21. desember 2017 via mobile enheter

Skriver ikke hva som er i drinkene på kartet, blir litt gambling på hva som er godt når bartenderen ikke har tid til å gi et svar. Spurte om ny drink da jeg ikke likte den- fikk beskjed om at sånn skulle den være og sånn var det. Penger og opplevelse i dass.

Dato for besøk: desember 2017
1  Takk, hegelaisen
Anmeldt 18. november 2017 via mobile enheter

Dro ut for å få noe godt i glasset. Dessverre var ikke dette stedet for å få gode drinker i Oslo. Ligger sentralt og ikke rart det er fullt. Dessverre kom heller ikke mine seine venner inn, ettersom dem bare var 23 år og kom etter 00:00. Jeg som var der kvart på tolv og er bare 23 år slapp «heldigvis» inn...

Dato for besøk: november 2017
1  Takk, GladIFood

Reisende som så på Uhørt, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Uhørt? Del dine erfaringer!