“Elendig kundeservice”
Anmeldelse av Uhørt

Uhørt
Vurdert som nr. 1 294 av 1 505 Restauranter i Oslo
Anmeldt 4. oktober 2020 via mobile enheter

Var på uhørt for lunsj med to andre og møtte først en veldig hyggelig servitør. Vi fikk mat som var helt ok. Når vi skulle betale ba vi om studentrabatt som de reklamerer veldig for at de har. Men fordi vi ikke sa vi var studenter når vi spurte om å betale kunne vi ikke få dette. Jeg nektet å betale full pris når vi alle er studenter. Denne servitøren ble veldig sur og etter litt diskusjon gikk hun for å skrive ut ny kvittering med rabatten. Hun slenger bankterminalen på bordet og er veldig sur. Elendig kundeservice!! Kommer aldri tilbake

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, 715selinaa

Anmeldt 31. januar 2020 via mobile enheter

Alltid innom for å ta en pils når jeg er i byen , veldig koselig på dagtid.
Vært innom noen helger også da er det er fullt hus og det spilles nesten alltid god musikk . Enkelte i baren kunne kostet på seg et smil noen ganger og det trekker noe ned på opplevelsen , ellers et ganske ok sted.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, paul0879
Anmeldt 22. januar 2020

For de som planlegger å legge turen til Uhørt (som er et dekkende navn i denne saken) i Oslo. På bildene ligger klage som jeg har lagt inn på dette stedet til Diskrimineringsnemnda. Jeg kommer aldri til å gå hit igjen uten en beklagelse fra ledelsen av dette stedet. Å bli avkrevd kr.200.- for at jeg er mann, å kvinner kommer inn gratis!!!! Sorry, her er det noen som ikke forstår hva de driver på med.

Dato for besøk: januar 2020
2  Takk, Harald_Gra
Anmeldt 13. juni 2019

Ble kastet ut fordi min venn gikk (så ut som jente) på guttedoen. Sier for mye om stedet, spesielt når det er pride month.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Uao2019
Anmeldt 21. februar 2019 via mobile enheter

Kunne vært et kult sted om de hadde hatt opplæring på dørvaktene. Når jeg og min søster som er i slutten av 30 - åra, blir stoppet i døra og spurt hvor mye vi har drukket og hvor vi har vært tidligere. Er det ikke mye til velkomst. Vi velger å gå videre til «Karusellen» hvor vi blir møtt av en dørvakt som tydelig er på telefon med han fra «Uhørt». Vi blir derfor spurt om det samme! Ubehagelig opplevelse når man skal ut å kose seg. Klokken var til opplysning 22.30 og vi hadde delt en flaske vin hjemme hos meg på forhånd. Jeg er fra Oslo og vet om flere gode steder jeg heller bruker tid og penger på.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Irgu78

Reisende som så på Uhørt, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Uhørt? Del dine erfaringer!