“Nam!”
Anmeldelse av Uhørt

Uhørt
Vurdert som nr. 1 329 av 1 556 Restauranter i Oslo
Anmeldt 28. august 2021

Veldig god stemning, rask betjening og god mat.
Lemonaden er heeelt nydelig❤
Kommer gjerne tilbake

Takk, 474jannickes

Anmeldt 20. august 2021

Utrolig dårlig service. To av oss hadde nettopp fullført en drink, mens de to andre på bordet fortsatt holdt på med en. Da kom servitøren og sa at vi måtte bestille nye innen 2 sekund hvis ikke måtte vi gå. Servitøren var ellers frekk og virket uinteressert.

Takk, VildeJ26
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Kvelden startet fint med god service. Etterhvert sommere kom flere mennesker i lokalet ble vi konsekvent oversett av servitør. Fikk beskjed om å bestille ved bordet vårt, men da ingen kom måtte vi ved flere anledninger gå inn i lokalet og spørre etter servitør. Klientellet er noe yngre enn oss, men vi etterlyser likevel respekt for at vi har valgt å tilbringe kvelden her. Servitøren fremstår for oss som uinteressert og arrogant.

Takk, ToneMossen
Anmeldt 5. juni 2021 via mobile enheter

Her får du nydelig og smakfull mat, med gode drinker og kald øl. Ut ifra anmeldelsene fra tidligere gjester kan jeg ikke annet enn å sitte igjen med et spørsmålstegn. Vi var 5 personer med en veldig god opplevelse fra 12-16:00.

Anbefales.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Sondre L
Anmeldt 4. oktober 2020 via mobile enheter

Var på uhørt for lunsj med to andre og møtte først en veldig hyggelig servitør. Vi fikk mat som var helt ok. Når vi skulle betale ba vi om studentrabatt som de reklamerer veldig for at de har. Men fordi vi ikke sa vi var studenter når vi spurte om å betale kunne vi ikke få dette. Jeg nektet å betale full pris når vi alle er studenter. Denne servitøren ble veldig sur og etter litt diskusjon gikk hun for å skrive ut ny kvittering med rabatten. Hun slenger bankterminalen på bordet og er veldig sur. Elendig kundeservice!! Kommer aldri tilbake

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, 715selinaa

Reisende som så på Uhørt, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Uhørt? Del dine erfaringer!