“Fantastiske burgere”
Anmeldelse av Kverneriet Majorstua

Kverneriet Majorstua
Anmeldt 6. november 2018

Et godt utvalg av hamburgere, hvor Umami-burgeren er helt fantastisk. Godt utvalg av drikke også. God atmosfære

Takk, tmhagen
LesleySelberg, Guest Service Leader på Kverneriet Majorstua, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. april 2019

Tusen takk for veldig hyggelig omtale av Kverneriet på Majorstuen!
Umami burgeren er en bestselger av en grunn og vi er helt enig at den er fantastisk ;)
Vi jobber hele tiden med å utvikle oss og vi ønsker å ha et godt utvalg av både mat og drikke slik at alle og enhver kan finne noe som passer! Velkommen igjen!

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Har tatt turen til Kverneriet på mine 3 siste Oslo-tura, aldri blitt skuffa! Anbefalar Umami-burger med parmesan fries og bernaise

Takk, 115kirstih

Tusen takk for topp terningkast Kirsti!
Du er hjertelig velkommen på alle dine Oslo-turer!

Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Nylig hjemkommet fra Chicago hadde jeg sammenlikningsgrunnlaget innordne mit the real thing - og jeg konkluderer fortsatt at Kverneriet er fullt på høyde med det beste frå statane! Og beste burgeren i Oslo. Min favoritt er stadig Burglar med regular fries - enkelt og greit. Kan lett bli for fancy og for mye mat ellers... Bestill bord - ta med familien - kos dere!

Takk, 899daga

Hei Dag.
Tusen hjertelig takk for en fantastisk anmeldelse!
Veldig hyggelig at du setter så stor pris på oss, og anbefaler oss videre!
Vi håper du fortsetter å komme til oss og vi vil hele tiden jobbe med å holde den ærefulle tittelen: beste burgeren i Oslo!

Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Maten får fem stjerner. Burgeren skårer veldig høyt på burgerlista mi, potetene også gode. Kverneriet får ikke full pott grunnet service.

Takk, Dan Marius H
Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Sur, uprofesjonell service, Tror vår servitør hadde likt jobben sin godt hadde det bare ikke vært for de plagsomme spisegjestene God mat, men satt igjen med en dårlig følelse pga den sure servitøren. Første og siste gang jeg besøker kverneriet.

1  Takk, Pellepus
ViktorN317, Kundeansvarlig på Kverneriet Majorstua, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2018

Hej!
Jag beklagar väldigt att du hade en dålig upplevelse hos oss. Den typen av standard på service är något vi absolut inte önskar och är raka motsatsen av vad vi på Kverneriet står för.
Det betyder väldigt mycket för oss att få tillbakameldingar från våra gäster - såväl dåliga som bra - så därför sätter jag väldigt pris på att du tog dig tid för detta. För att kunna bearbeta detta och förhoppningsvis undgå att stöta på liknande situationer i framtiden ber jag därför dig bara beskriva kortfattat vad som servitören gjorde för att ni skulle uppleva att han/hon framstod som sur?
Vart satt ni någonstans och vilken dag var ni och spiste i restaurangen?

Desto mer information jag får från dig kan vi gå vidare med detta för som sagt, detta är inte okej! Vill du kan du gärna kontakta mig på min mail viktor.noren@kverneriet.com!

Hoppas att vi kan reda ut det här!
Tack på förhand.

/Mvh Victor, Guest Service Leader
Kverneriet Majorstuen

Reisende som så på Kverneriet Majorstua, så også på

Har du vært i Kverneriet Majorstua? Del dine erfaringer!