“The boss!”
Anmeldelse av Kverneriet Majorstua

Kverneriet Majorstua
Anmeldt 6. november 2018

Beste burgeren i byen! Ikke for dyrt heller! God atmosfære og god service! bra utvalg av både mat og drikke

Takk, 601christofferg
LesleySelberg, Guest Service Leader på Kverneriet Majorstua, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. april 2019

Hei Christoffer.
Tusen takk for hyggelige ord om maten, drikken, atmosfæren og servicen!
Vi jobber hele tiden for å være på vårt beste, så da er det hyggelig å lese at du har fått oppleve Kverneriet slik vi ønsker å fremstå! Velkommen igjen!

Anmeldt 6. november 2018

Et godt utvalg av hamburgere, hvor Umami-burgeren er helt fantastisk. Godt utvalg av drikke også. God atmosfære

Takk, tmhagen

Tusen takk for veldig hyggelig omtale av Kverneriet på Majorstuen!
Umami burgeren er en bestselger av en grunn og vi er helt enig at den er fantastisk ;)
Vi jobber hele tiden med å utvikle oss og vi ønsker å ha et godt utvalg av både mat og drikke slik at alle og enhver kan finne noe som passer! Velkommen igjen!

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Har tatt turen til Kverneriet på mine 3 siste Oslo-tura, aldri blitt skuffa! Anbefalar Umami-burger med parmesan fries og bernaise

Takk, 115kirstih

Tusen takk for topp terningkast Kirsti!
Du er hjertelig velkommen på alle dine Oslo-turer!

Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Nylig hjemkommet fra Chicago hadde jeg sammenlikningsgrunnlaget innordne mit the real thing - og jeg konkluderer fortsatt at Kverneriet er fullt på høyde med det beste frå statane! Og beste burgeren i Oslo. Min favoritt er stadig Burglar med regular fries - enkelt og greit. Kan lett bli for fancy og for mye mat ellers... Bestill bord - ta med familien - kos dere!

Takk, 899daga

Hei Dag.
Tusen hjertelig takk for en fantastisk anmeldelse!
Veldig hyggelig at du setter så stor pris på oss, og anbefaler oss videre!
Vi håper du fortsetter å komme til oss og vi vil hele tiden jobbe med å holde den ærefulle tittelen: beste burgeren i Oslo!

Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Maten får fem stjerner. Burgeren skårer veldig høyt på burgerlista mi, potetene også gode. Kverneriet får ikke full pott grunnet service.

Takk, Dan Marius H

Reisende som så på Kverneriet Majorstua, så også på

Har du vært i Kverneriet Majorstua? Del dine erfaringer!