“Elsker stedet, god service, god mat.”
Anmeldelse av Kverneriet Majorstua

Kverneriet Majorstua
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Er så si stamkunde, elsker lokalet, elsker maten (særlig kyllingvingene!) og de ansatte er utrolig hyggelig!

Møtte en servitør som var en staut ungkar ved navn Timian som tok meg og min venn vel imot og gjorde middagen vår til en fryd! Tusen hjertelig for god service.

10/10 kommer tilbake

1  Takk, haakonof
LesleySelberg, Guest Service Leader på Kverneriet Majorstua, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. april 2019

Takk takk takk for en veldig hyggelig anmeldelse!
Vi setter så stor pris på at du elsker Kverneriet og Timian er en fantastisk ungkar som sjarmerer alle på sin vei, det er godt å høre at han tok godt vare på dere ved deres besøk hos oss! Velkommen igjen!

Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Her må du gjerne bestille bord, i god tid. Grei nettbestilling, med påminnelser dagen i forveien og 30 min før tid, med mulighet til å gi beskjed hvis du er forsinket. Vi ble 20 min forsinket, men det var ikke noe problem og ble tatt godt i mot når vi kom. Hyggelig og oppmerksom betjening som fulgte godt opp med drikke og matbestilling. Vi var alle veldig fornøyd med maten, vi hadde alle 4 burger, litt dessert og gode drinker. Burgeren Mango Tango var skikkelig god!

Maten var utrolig god, og med en servitør som var veldig sjarmerende, hyggelig og oppmerksom får Kverneriet min beste anbefaling! Vil absolutt ta turen tilbake.

Takk, 742kristinl

Tusen hjertelig takk for en fantastisk anmeldelse!
Det er så godt å se at du ble godt tatt imot ved ditt besøk hos oss, det er slik det alltid skal være!
Vi ønsker alltid at våre gjester skal få en fantastisk opplevelse når de velger å komme til oss!
Tusen takk for at du anbefaler oss, og velkommen igjen!

Anmeldt 6. november 2018

Beste burgeren i byen! Ikke for dyrt heller! God atmosfære og god service! bra utvalg av både mat og drikke

Takk, 601christofferg

Hei Christoffer.
Tusen takk for hyggelige ord om maten, drikken, atmosfæren og servicen!
Vi jobber hele tiden for å være på vårt beste, så da er det hyggelig å lese at du har fått oppleve Kverneriet slik vi ønsker å fremstå! Velkommen igjen!

Anmeldt 6. november 2018

Et godt utvalg av hamburgere, hvor Umami-burgeren er helt fantastisk. Godt utvalg av drikke også. God atmosfære

Takk, tmhagen

Tusen takk for veldig hyggelig omtale av Kverneriet på Majorstuen!
Umami burgeren er en bestselger av en grunn og vi er helt enig at den er fantastisk ;)
Vi jobber hele tiden med å utvikle oss og vi ønsker å ha et godt utvalg av både mat og drikke slik at alle og enhver kan finne noe som passer! Velkommen igjen!

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Har tatt turen til Kverneriet på mine 3 siste Oslo-tura, aldri blitt skuffa! Anbefalar Umami-burger med parmesan fries og bernaise

Takk, 115kirstih

Tusen takk for topp terningkast Kirsti!
Du er hjertelig velkommen på alle dine Oslo-turer!

Reisende som så på Kverneriet Majorstua, så også på

Har du vært i Kverneriet Majorstua? Del dine erfaringer!