“Superburger”
Anmeldelse av Kverneriet Majorstua

Kverneriet Majorstua
Anmeldt 27. januar 2019

Er på Kverneriet for å smake skikkelig burger med tilbehør. Blir ikke skuffet. Veldig bra mat. Anbefales

Takk, petter eilert s

Anmeldt 20. januar 2019

Vi hadde booket bord på Kverneriet Solli plass omtrent en måned i forveien for å feire min søsters bursdag. Da vi kommer får vi beskjed om at reservasjonen har blitt kansellert dagen i forveien, og at de ikke har bord til oss. Der står vi, 6 stk. søsken og kjærester, og vet ikke hva vi skal gjøre med den nå ødelagte kvelden. Vi forteller dem at vi selvsagt ikke har kansellert reservasjonen - da hadde vi ikke vært der! Personalet ser ikke ut til å bry seg overhodet, og det er ingen, absolutt ingen, vilje til å prøve å få til noen løsning. De sikter også til at det er VI som har kansellert reservasjonen, og at de ikke har gjort noen feil. Etter lange diskusjoner med en kvinnelig ansatt spør vi om å få snakke med restaurantsjefen, noe som skulle vise seg å bli en enda verre opplevelse. Han var vanvittig arrogant og avfeide oss på sekundet - "jeg kan ikke gjøre noe når jeg ikke vet om det er dere som har kansellert reservasjonen eller ikke" - han står der og påstår at vi selv har kansellert reservasjonen, og vi får ikke et ENESTE beklager eller tilbud om noen form for kompensasjon eller noen ting. Jeg har vært mye ute og spist opp gjennom årene, og dette er det verste jeg noen gang har vært borti, den verste kundebehandlingen noen sinne. Man får bedre service på McDonald's.

Det hjelper lite at det er restaurantsjefen selv som svarer her på siden når det er han som har gi oss opplevelsen beskrevet ovenfor. Kan ikke fatte og tro at han som styrer restauranten behandler sine kunder sånn - ikke rart at andre klager over dårlig kundeservice når sjefen er verst!

Dato for besøk: januar 2019
7  Takk, mayia
Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Upåklagelig service og meget god burger. Litt minus at burgeren jeg bestilte var uten salat på, men alt i alt en meget god matopplevelse.

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, tapus666
LesleySelberg, Guest Service Leader på Kverneriet Majorstua, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. april 2019

Takk for at du legger igjen en hyggelig anmeldelse av Kverneriet Majorstuen!
At du nevner upåklagelig service blir vi ydmyke og stolte av å høre. Til ditt neste besøk så kan du snakke med servitøren angående å tilpasse burgeren slik du ønsker sånn at du får den beste burgeren for deg, med eller uten salat! Velkommen igjen!

Anmeldt 2. januar 2019 via mobile enheter

Alltid ekstremt god mat, upåklagelig service og god atmosfære. Helt klart en av favorittene i Oslo og omegn.

4  Takk, Cili_SE

Tusen takk for hyggelige ord om vår restaurant på Majorstuen!
Vi håper du kommer tilbake igjen og igjen, og at vi kan fortsette å være en av favorittene!
Velkommen igjen!

Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Er så si stamkunde, elsker lokalet, elsker maten (særlig kyllingvingene!) og de ansatte er utrolig hyggelig!

Møtte en servitør som var en staut ungkar ved navn Timian som tok meg og min venn vel imot og gjorde middagen vår til en fryd! Tusen hjertelig for god service.

10/10 kommer tilbake

1  Takk, haakonof

Takk takk takk for en veldig hyggelig anmeldelse!
Vi setter så stor pris på at du elsker Kverneriet og Timian er en fantastisk ungkar som sjarmerer alle på sin vei, det er godt å høre at han tok godt vare på dere ved deres besøk hos oss! Velkommen igjen!

Reisende som så på Kverneriet Majorstua, så også på

Har du vært i Kverneriet Majorstua? Del dine erfaringer!