“Nydelig burger i harmoniske”
Anmeldelse av Kverneriet Majorstua

Kverneriet Majorstua
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Nydelig burger i harmoniske omgivelser. Hyggelige servitører.
Burgeren var smakfull, brødet godt og tilbehøret det samme. En meget god kaffe før maten fin opplevelse! Anbefales. Helt greie priser.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, beathel2020

Anmeldt 15. mars 2020 via mobile enheter

Take-away'en er like nydelig som å være på resturanten❤️ Rask og effektiv! 10/10 will do again

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, haakonof
Anmeldt 1. mars 2020 via mobile enheter

Aldeles nydelig 200g burger (The Boss)! Brødet var perfekt, kjøttet var kjempemørt og resten av komponentene satt som et skudd. Stilig lokale og trivelige og flinke servitører. De har også et godt utvalg av drikke, som jo er et pluss. Absolutt en av de bedre burgeropplevelsene jeg har hatt. Kommer definitivt tilbake!

1  Takk, BNybakken
Anmeldt 5. februar 2020 via mobile enheter

Dette stedet har et godt utvalg av burgere, og også noen andre retter. Burgerne er kreativt komponert og smaker veldig godt. Hyggelig betjening som passet godt på oss. Anbefales.

1  Takk, VacationOslo
Anmeldt 4. februar 2020

Vi var 5 damer her og spiste forskjellig, alle var veldig fornøyd. Deilig vin drakk vi også. Noen mente musikken var litt høy, men her var mange unge folk og de syns sikkert det var greit. Vi var fornøyd!

1  Takk, Eva B

Reisende som så på Kverneriet Majorstua, så også på

Har du vært i Kverneriet Majorstua? Del dine erfaringer!