“Knall burger!”
Anmeldelse av Kverneriet Majorstua

Kverneriet Majorstua
Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

En litt rar start på besøket når vertinnen virker nølende til å la meg vente i baren mens venninnene mine var på vei, men etter det var alt bra!
Jeg gikk for månedens burger med italiensk tema og den var bare helt knall. Til det hadde jeg en salat som også var utrolig god. Mulig at dette er byens beste burger.
Ville blitt full pott hvis det ikke var for en litt rar start.

1  Takk, TinaAM87

Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Bra service. Fantastisk mat! Bra utvalg av drinker. Kjapp servering. Blir ikke siste gang vi besøker denne fantastiske burgerresturanten

Takk, Johnny H
Anmeldt 7. februar 2021

Maten var veldig god. Betjening var meget hyggelig. Det som trekker ned er at man har en policy hvor gjestene kan sitte kun i 2 timer. Man burde ha fått denne informasjonen på forhånd slik at man kunne valgt et annet sted hvor man kunne ha sittet litt lenger. Slitsomt å bli minnet på hvert kvarter at man hadde så pass mange minutter igjen spesielt når halvparten av bordene stod tomme. Ingen tvil at det er rom til en kraftig forbedring her....

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, Aprfabs
Anmeldt 19. desember 2020 via mobile enheter

Ypperlig service og veldig god mat! Vi bestilte et bord for fire og hadde en veldig bra middag/kveld. Selv er jeg ikke et "burger-menneske", men hit kommer jeg gjerne tilbake!

Dato for besøk: desember 2020
2  Takk, KatjaBusuttil
Anmeldt 24. oktober 2020 via mobile enheter

Var her med min datter og veldig god mat men litt masete personal, man må få tid til og lese menyen før man bestiller.
Syn at drikke er så dyrt i Norge, det utgjør 50% av det man betaler ved kjøp av 2 glass vær.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, p_l_242

Reisende som så på Kverneriet Majorstua, så også på

Har du vært i Kverneriet Majorstua? Del dine erfaringer!