“Raskt og godt”

Sushi Bowl
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

Rask og god mat. Vi spiste sushi og det smakte godt. Et bra sted for en rask matbit. Bra service og hyggelig betjening. Artige stoler.

Dato for besøk: september 2021
Takk, andrehaeraas

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat. Helt super service og veldig kjekke ansatteAnbefales sterkt! Fine sitteplasser og veldig fleksible ansatte!

Takk, sannekleppe
Anmeldt 18. januar 2021

Sushi bowl er en skjult perle. Vi fikk veldig bra mat servert av hyggelige og flinke servitører. Billig og bra!

Dato for besøk: januar 2021
1  Takk, AkselN
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Fint enkelt lokale, imøtekommende servitør. Menyen har ett stort utvalg av sushi og asiatiske retter. Bestilte sushi bowl deal 3. Innbydende dandert på fat. Kommer garantert tilbake.

1  Takk, Truls P
Anmeldt 23. februar 2020 via mobile enheter

Meget god mat!
Sushi Bowl har en variert meny og bruker gode råvarer.
Det merkes at de ansatte har yrkesstolthet og vi kommer stadig tilbake hit.

Anbefales på det sterkeste

Dato for besøk: februar 2020
Takk, treldorado

Reisende som så på Sushi Bowl, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Sushi Bowl? Del dine erfaringer!