“Skuffende matoplevelse”

Lemongrass
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

God service og gode drinker. Dessverre falt maten helt igjennom. Smakløst og dårlig. Lammeskanken burde vært kokt noen timer til. Laksen i chevichen var alt annet enn fersk. Mangobruleen var skilt seg og smakte merkelig.

Takk, Roam429637

Anmeldt 30. oktober 2020

Fantastisk god mat, herlige drinker, hyggelig personale. Anbefaler i særdeleshet lammeskanken, noe av det beste jeg har smakt. Vi gikk alle lykkeligere derfra.

1  Takk, LivU2013
Anmeldt 27. oktober 2020

Som situasjonen er om dagen med tanke på corona var det fint å kunne legge feiringen av min 50 årsdag utenfor hjemmet.
Og jeg er veldig glad for at valget falt på Lemongrass.

Jeg valgte ut på forhånd ut tre forretter, tre hovedretter og tre desserter mine gjester kunne velge mellom og noen dager før sendte jeg inn meny-listen til restauranten, da slapp vi å styre med å skulle bestemme oss og å bestille der og restauranten hadde mulighet til å være bedre forberedt siden vi jo var 11 stk.

Vi fikk et eget lite område for oss selv så vi verken ble forstyrret av eller selv forstyrret de andre gjestene på restauranten.

Vi fikk utrolig god service og maten smakte veldig godt, så vil virkelig anbefale Lemongrass på det varmeste.

2  Takk, GinaSae
Anmeldt 26. oktober 2020

Veldig hyggelig og god mat, anbefales å prøve en av de 3 rettene de har satt opp i menyen. Godt og akkurat store nok retter for en som spiser mye.

3  Takk, Trail637824
Anmeldt 19. oktober 2020 via mobile enheter

Perfekt restaurant med god mat og perfekt service. Jeg og kjæresten min hadde en magisk kveld, alt var perfekt. Servitør Said gjorde en god service, han var så snill. Vi følte oss veldig bra i denne restauranten. Jeg vil takke deg en gang til for god mat og perfekt service. Jeg anbefaler det til alle. Said mange takk igjen og vi sees igjen når vi kommer til Oslo.

1  Takk, jerkob40

Reisende som så på Lemongrass, så også på

Har du vært i Lemongrass? Del dine erfaringer!