“Barramon i mathallen”
Anmeldelse av Barramon

Barramon
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Barramon ligger i Mathallen og serverer pinxtos og vin/øl. Veldig bra utvalg sv småretter og drikke.

2  Takk, Simenpimen

Anmeldt 10. oktober 2018

Delikate små Pintxos, små smørbrød, med variert "pålegg"- Små munnfuller med god smak og lekkert anrettet. Morsomt med fFargen på pinnene bestemmer prisen på de ulike tapasene.

1  Takk, John-Henrik J
Anmeldt 5. mars 2018

Fantastisk mat, god drikke, flotte folk som driver stedet. Kom mens alle pintxos er tilgjengelig, det er stor pågang og utover kvelden kan det være godsaker som er utsolgt.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, HenrikfromOslo
Anmeldt 7. november 2017 via mobile enheter

Vi var 4 stk og hadde vanskligheter med å få plass her. Og skjønte fort hvorfor. Nydelig mat, smaksrikt. Og flink kelner som anbefalte vin, meget god.

Dato for besøk: november 2017
2  Takk, Anderstho
Anmeldt 5. november 2017 via mobile enheter

Dette er virkelig vår favoritt for tiden. Vi har vært der flere ganger på kort tid og vi blir like positivt overrasket hvert besøk. Perfekt mat og bra viner, samt ansatte som gjør opplevelsen perfekt.

Til tider vanskelig å få seg en sitteplass, men den som venter på noe godt ;-)

Dato for besøk: november 2017
1  Takk, mariusf514

Reisende som så på Barramon, så også på

Har du vært i Barramon? Del dine erfaringer!