“Dårlig service”
Anmeldelse av Barramon

Barramon
Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Sur og sliten servitør som var veldig lite hjelpsom. Tomt for retter kl 19.12 som er veldig dårlig.
Tok lang tid før noen kom

Dato for besøk: september 2021
Takk, marykaychristinai
Tore Kristian T, Daglig leder på Barramon, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2021

Hei. Dette var trist å høre. Jeg vil ta en prat med vedkommende som jobbet den dagen. Beklageligvis så hadde vi ikke full bemanning denne dagen pga sykdom. Håper vi får muligheten til å levere bedre ved en senere anledning.

Mvh

Tore Kristian
Barramon

Anmeldt 15. november 2019 via mobile enheter

Vi vandret i Mathallen etter en ettermiddagstur ute, og slo oss ned her for litt småmat. Vi fikk smakfull opplevelse av spennende godmat! Hyggelig betjening med god atmosfære rundt baren, der praten gikk livlig om både mat og reiseopplevelser. Vi kommer tilbake!

Dato for besøk: november 2019
3  Takk, 52Drugis
Anmeldt 21. september 2019 via mobile enheter

Kjempegod tapas. Nydelig øl og god sherry i ekte spansk stil! Hyggelig og effektiv betjening!
Anbefales!

Dato for besøk: september 2019
2  Takk, 73mortenh
Anmeldt 7. august 2019

Barramon ligger godt til i Vulkan. De har spansk øl og gode viner.Maten har spennende smaker og er godt tilberedt. Betjening er hyggelig og forklarer godt tilbudet. Et fint sted å besøke med venner og familie.

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, r0maca
Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Tapasaktige små skiver med masse deilig og lekkert dandert. Fantastiske smaker. Her er det bare å teste smaker fra hele verden.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, steinolavr

Reisende som så på Barramon, så også på

Har du vært i Barramon? Del dine erfaringer!