“Terningkast 6”
Anmeldelse av L'ardoise

L'ardoise
Vurdert som nr. 7 av 24 Dessert i Oslo
Beskrivelse: Vi tilbyr de beste makroner du har prøvd, og andre vakre franske konditorivarer. Ikke minst kan du nyte vår meny, som endres hver uke i forhold til tilgjengelige råvarer. Maten er tilberedt av Martin, vår kokk med Michelin-stjerne erfaring!
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk godt fra forrett til dessert. Min kone og jeg var der med min datter og to av hennes venner. Koselig lokale og fantastisk mat. Til tross for høysesong med julebord og fullt hus var det god og sjarmerende betjening. Anbefales:)

Takk, John M

2024 av 105 anmeldelser

Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Nydelig andebryst, hyggelig og kunnskapsrik service, fikk vin på glass som egentlig kun selges som hel flaske. Mitt andebryst i druesaus var aldeles nydelig, poter og grønnsaker. Kr 295,-. Og vinen var veldig god. Hyggelig lokale. Dette er ikke et rimelig sted, men meget meget bra.

Takk, Ann_CatherineNorway
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Lokalet er veldig koselig og maten er veldig god. Anbefaler å prøve dessertene her, spesielt sitronterten. De ansatte er veldig hyggelige og behjelpelige. Verdt å prøve!

Takk, eirinJa
Anmeldt 26. oktober 2018

Vi var innom en tidlig fredagskveld for et glass vin og litt små-mat før vi skulle besøke noen nabolaget sende på kvelden. En meget positiv overraskelse. Veldig koselig sted, god vin og gode småretter. Tvilsomt et sted som kunne blitt stam-sted om vi hadde bodd i området. Og så har vi hørt at kakene og desserten skal være supre, selv om vi ikke fikk prøvd det denne gang.

Takk, Runar N
Anmeldt 17. september 2018

Et vidunderlig måltid med god drikke til overkommelig pris i rolige omgivelser i Thereses gate servert av en hyggelig kelner. Deilig dessert og god kaffe har de også. Anbefales!

Takk, torgeirvollset

Reisende som så på L'ardoise, så også på

Har du vært i L'ardoise? Del dine erfaringer!